loading...

موزیک خفن

مسعود صادقلو داره میگ قلبم,متن آهنگ مسعود صادقلو داره میگ قلبم,آهنگ جدید مرداد 96,دانلود ترانه مسعود صادقلو داره میگ قلبم,کد آهنگ پیشواز همراه اول مسعود صاد

حسین بازدید : 803 سه شنبه 24 مرداد 1396

دانلود اهنگ مسعود صادقلو داره میگ قلبم,


دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو و امین به نام داره میگه قلبم + متن آهنگ
Download New Music Masoud Sadeghloo Ft. Amin – Dare Mige Ghalbam + text Music
متن آهنگ داره میگه قلبم مسعود صادقلو

داره میگه قلبم عاشق تو هستم
داره میگه قلبم عقلم تورو میپرستم
داره میگه دستم گرماتو کم دارم
دنیا میدونه من مدیون تو هستم
متن آهنگ داره میگه قلبم مسعود صادقلو
داره میگه قلبم عاشق تو هستم


داره میگه قلبم عقلم تورو میپرستم
داره میگه دستم گرماتو کم دارم
دنیا میدونه من مدیون تو هستم
نفس نفس میزنم همه رو پس میزنم
مهم نی کل دنیا پشتمون حرف میزنن
من تورو میخوامو نگاه گیراتو
بیا رقص و مستی چرا نشستی
ما باهم خوشحالیم خوشبختیم
http://bia4music.org







برچسب ها مسعود صادقلو داره میگ قلبم متن آهنگ مسعود صادقلو داره میگ قلبم آهنگ جدید مرداد 96 دانلود ترانه مسعود صادقلو داره میگ قلبم کد آهنگ پیشواز همراه اول مسعود صادقلو داره میگ قلبم دانلود آهنگ مسعود صادقلو داره میگ قلبم کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل مسعود صادقلو داره میگ قلبم متن ترانه مسعود صادقلو داره میگ قلبم کد آهنگ پیشواز مسعود صادقلو داره میگ قلبم کد موزیک مسعود صادقلو داره میگ قلبم دانلود آهنگ مسعود صادقلو داره میگ قلبم دانلود آهنگ با لینک مستقیم مسعود صادقلو داره میگ قلبم دانلود آهنگ جدید تکست آهنگ مسعود صادقلو داره میگ قلبم دانلود آهنگ مسعود صادقلو داره میگ قلبم کیفیت عالی دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو داره میگ قلبم تکست موزیک مسعود صادقلو داره میگ قلبم دانلود آهنگ مسعود صادقلو داره میگ قلبم رمیکس Remix
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب