loading...

موزیک خفن

,    دانلود آهنگ خاطرات من سیروان,    دانلود آهنگ خاطرات تو از سیروان خسروی با کیفیت 320,    دانلود اهنگ خاطرات تو در کنسرت,    سیروان خسروی

حسین بازدید : 145 یکشنبه 21 مرداد 1397


,    دانلود آهنگ خاطرات من سیروان
,    دانلود آهنگ خاطرات تو از سیروان خسروی با کیفیت 320
,    دانلود اهنگ خاطرات تو در کنسرت
,    سیروان خسروی خاطرات تو کنسرت
,    سیروان خسروی خاطرات تو اجرای زنده
,    متن آهنگ خاطرات تو سیروان
,    اجرای زنده خاطرات تو سیروان
,    دانلود آهنگ تو راحت از عشقم گذشتی از نیکیتا
,    دانلود اهنگ خاطرات تو نیکیتا
,   


http://www.jenabmusic.com/15265/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%B3%DB%8C%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%AE%D8%B3%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D8%AA.html

 

دانلود آهنگ جدید سیروان خسروی خاطرات تو
آهنگ جدید سیروان خسروی خاطرات تو با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین
Download New Music Sirvan Khosravi Memories Of you
ترانه : امیر یگانه | آهنگ . تنظیم : سیروان خسروی

دانلود آهنگ جدید سیروان خسروی خاطرات تو

 

متن آهنگ جدید سیروان خسروی خاطرات تو

برگای زرد منو یاد تو میندازن

چه زود رسید پاییز بازم اما اینبار تو ماله من نیستی

روزا دارن آروم آروم سرد میشن غروبا دلگیر ترن

همه دنیا بهم میگن نیستی

تو راحت از عشقم گذشتیو بازم من آرزوم اینه برگردی پیشم

همیشه تو ذهنم میمونی اما من تو خاطرات تو کم کم گم میشم

کم کم گم میشم

شعر آهنگ جدید سیروان خسروی خاطرات تو

اونروزی که خاطراتت از آرزوهات بیشتر بشه

اون روز دیگه پیر شده قلب تو واسه همیشه

تورو دیدم زیر بارون با تو خندیدن مثه یه خوابه واسه من

کاش بازم خوابتو ببینم

تو راحت از عشقم گذشتیو بازم من آرزوم اینه برگردی پیشم

همیشه تو ذهنم میمونی اما من تو خاطرات تو کم کم گم میشم

تو راحت از عشقم گذشتیو بازم

من آرزوم اینه برگردی پیشم

همیشه تو ذهنم میمونی اما من

تو خاطرات تو کم کم گم میشم

کم کم گم میشم

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود آهنگ خاطرات من سیروان دانلود آهنگ خاطرات تو از سیروان خسروی با کیفیت 320 دانلود اهنگ خاطرات تو در کنسرت سیروان خسروی خاطرات تو کنسرت سیروان خسروی خاطرات تو اجرای زنده متن آهنگ خاطرات تو سیروان اجرای زنده خاطرات تو سیروان دانلود آهنگ تو راحت از عشقم گذشتی از نیکیتا دانلود اهنگ خاطرات تو نیکیتا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب