loading...

موزیک خفن

بذار دستاتو تو دستام تا قیامت با تو هستمتو امید آخرینی به خدا دل به تو بستمعاشقم ، عاشقت هستم بی تو از زندگی خستمچون خدای آسمونها ، تورو اونجور میپرستمعاشقم ، عاشقت هستم بی تو از زندگی خستمچون خدای آس

حسین بازدید : 39 یکشنبه 15 تیر 1399

بذار دستاتو تو دستام تا قیامت با تو هستم
تو امید آخرینی به خدا دل به تو بستم

عاشقم ، عاشقت هستم بی تو از زندگی خستم
چون خدای آسمونها ، تورو اونجور میپرستم

عاشقم ، عاشقت هستم بی تو از زندگی خستم
چون خدای آسمونها ، تورو اونجور میپرستم

یه عبادتی برای منو قلب عاشق من
به تو محتاجیمو ای وای ، طعم مرگ بی تو هردم

زیر رگبار مصیبت کمکم کن تا نیفتم
بگیر دستامو دوباره که هزار بار به تو گفتم

عاشقم ، عاشقت هستم بی تو از زندگی خستم
چون خدای آسمونها ، تورو اونجور میپرستم

عاشقم ، عاشقت هستم بی تو از زندگی خستم
چون خدای آسمونها ، تورو اونجور میپرستم

یه عبادتی برای منو قلب عاشق من
به تو محتاجیمو ای وای ، طعم مرگ بی تو هردم

زیر رگبار مصیبت کمکم کن تا نیفتم
بگیر دستامو دوباره که هزار بار به تو گفتم

عاشقم ، عاشقت هستم بی تو از زندگی خستم
چون خدای آسمونها ، تورو اونجور میپرستم

عاشقم ، عاشقت هستم بی تو از زندگی خستم
چون خدای آسمونها ، تورو اونجور میپرستم

عاشقم ، عاشقت هستم بی تو از زندگی خستم
چون خدای آسمونها ، تورو اونجور میپرستم

عاشقم ، عاشقت هستم بی تو از زندگی خستم
چون خدای آسمونها ، تورو اونجور میپرستم ...







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب