loading...

موزیک خفن

آزارم بدی ، آزارت میدمبه دلم غم بدی ، به دلت غم میدمبی وفا بشی ،بی وفا میشمبا غریبه ها آشنا میشممهربون باشی ، مهربون میشمتو اگه آسمون ، کهکشون میشمبد باشی با من ، بد میشم با توعاشق باش تا ، عاشق شم بر

حسین بازدید : 9 یکشنبه 15 تیر 1399

آزارم بدی ، آزارت میدم
به دلم غم بدی ، به دلت غم میدم

بی وفا بشی ،بی وفا میشم
با غریبه ها آشنا میشم

مهربون باشی ، مهربون میشم
تو اگه آسمون ، کهکشون میشم

بد باشی با من ، بد میشم با تو
عاشق باش تا ، عاشق شم بر تو

بهم دروغ بگی ، بهت دروغ میگم
دیگه پیش چشات ، دل نیاره کم

دلمو بشکنی ، دلتو میشکنم
دیگه حتی باهات ، حرف نمیزنم

بام رفیق بشی ، بات رفیق میشم
سر قول و قرار ، خیلی دقیق میشم

بد باشی با من ، بد میشم با تو
عاشق باش تا ، عاشق شم بر تو

هوای این سینه ، با عشق تو صافه
بگو دیگه چشمات ، دروغ نمیبافه

تو دنیا یارم باش ، تو دنیا بات یارم
تو رو تا روز مرگ ، تنها نمیزارم

رفاقتم با تو ، تا پای این جونه
تو سینه مهر تو ، همیشه میمونه

بد باشی با من ، بد میشم با تو
عاشق باش تا ، عاشق شم بر تو







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب