loading...

موزیک خفن

داسه سرم امشو نازارگم باورو امشو و سو نیود آواره دل باورو غم و درون مه گوش که اراد خوم وسوز عاشقی و دل اراد خونم بد کردی تو گلم وگرد ای دلم وگرد ای دلم وگرد ای دلم… چیدو نزانستی پا نایده بان دلم

حسین بازدید : 14 شنبه 21 تیر 1399

داسه سرم امشو نازارگم باورو

امشو و سو نیود آواره دل باورو

غم و درون مه گوش که اراد خوم

وسوز عاشقی و دل اراد خونم

بد کردی تو گلم وگرد ای دلم

وگرد ای دلم وگرد ای دلم…

چیدو نزانستی پا نایده بان دلم

پا نایده بان دلم پا نایده بان دلم

خدا خدا خدا بسه دی انتظار

دانلود آهنگ خدا خدا خدا بسه دی انتظار از علی نریمانی

تا کی و شون دل تا کی و شون یار

بی تو و سر نیود دیوانه دل یاورو

و مال چولگم باوانگم باورو

تا کی چو انتظار نمنیه دی قرار

برس و حال ای اواره بی قرار

بد کردی تو گلم وگرد ای دلم

وگرد ای دلم وگرد ای دلم

چیدو نزانستی پا نایده بان دلم

پا نایده بان دلم پا نایده بان دلم

خدا خدا خدا بسه دی انتظار

تا کی و شون دل تا کی و شون یار

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب