loading...

موزیک خفن

آخی بنال ای دل بنال ای دل که من غم دارم امشب بنال ای دل که من غم دارم امشب نه دل سوزو نه همدم دارم امشب نه دل سوزو نه همدم دارم امشب همدم دارم امشب… وای دل نه در غربت دلم شوقو نه رویی در وطن دار

حسین بازدید : 37 شنبه 28 تیر 1399

آخی بنال ای دل

بنال ای دل که من غم دارم امشب

بنال ای دل که من غم دارم امشب

نه دل سوزو نه همدم دارم امشب

نه دل سوزو نه همدم دارم امشب

همدم دارم امشب…

وای دل نه در غربت دلم شوقو نه رویی در وطن دارم

نه در غربت دلم شوقو نه رویی در وطن دارم

الهی بخت برگردد از این حالی که من دارم

الهی بخت برگردد از این حالی که من دارم

از این حالی که من دارم

دست رو دلم نذارید این دل خسته خونه

دست رو دلم نذارید این دل خسته خونه

خسته از این روزگار خسته از این زمونه

خسته از این روزگار خسته از این زمونه

از همه ناامیدم از همه جا فراری

از همه ناامیدم از همه جا فراری

دل شده رسوا برام نمونده اعتباری

دل شده رسوا برام نمونده اعتباری

دانلود آهنگ بنال ای دل که من غم دارم امشب از حمید فلاح

خستی سرنوشتم دل شده سیلاب خون

خستی سرنوشتم دل شده سیلاب خون

بی کسو تنها شدم گمشدی بی نشون

چه بی وفایی فلک من گله دارم از تو

پر شده از شکایت این زار از تو

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب