loading...

موزیک خفن

شی یار من بدی من و نی همراه غریبن تیلی یاغت همینه عمری خاطر نصیبه سر تو یار سلامت دونی من ساده بیمه مره بیتی به بازی عشق توون غریبه ای دل ای دل له ساده این درد ندارنه درمون ونونه مینو بتن یار وی

حسین بازدید : 21 شنبه 28 تیر 1399

شی یار من بدی من و نی همراه غریبن

تیلی یاغت همینه عمری خاطر نصیبه

سر تو یار سلامت دونی من ساده بیمه

مره بیتی به بازی عشق توون غریبه

ای دل ای دل له ساده این درد ندارنه درمون

ونونه مینو بتن یار وی هسه چرخ گردون

ای دل ای دل له ساده این درد ندارنه درمون

ونونه مینو بتن یار وی هسه چرخ گردون

به جرم تی عاشقی محکومه به زندون

بازوی سر دلبر بشکنی نه می دندون

دانلود آهنگ غمگین ای دل ای دل له ساده از علی حمیدی

چه رسمیه خدایا تا کی من هادم تاوون

به جرم بی گناهی اسیر مه دست قانون

ای دل ای دل له ساده این درد ندارنه درمون

ونونه مینو بتن یار وی هسه چرخ گردون

ای دل ای دل له ساده این درد ندارنه درمون

ونونه مینو بتن یار وی هسه چرخ گردون

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب