loading...

موزیک خفن

باز سر به هواس دل به هوای تو نفسم بنده به نفسای تو باز چشام قفله رو چشای تو لب تر کنی میمیره دل بیتاب پیش چشمات که کم میاره مهتاب شبا میبینم تو رو توی خواب زیبای من تو مثل ماهی توی شبهای من من

حسین بازدید : 27 یکشنبه 29 تیر 1399

باز سر به هواس دل به هوای تو
نفسم بنده به نفسای تو

باز چشام قفله رو چشای تو
لب تر کنی میمیره دل بیتاب

پیش چشمات که کم میاره مهتاب
شبا میبینم تو رو توی خواب

زیبای من تو مثل ماهی
توی شبهای من

من یه ماهی و تویی دریای من
عشق من عشق قدیمی

یک نه صد دل به تو دل بسته
دلم از دست رفت دل

طفلی وابسته دلم ای وای
از دل عشق من عشق قدیمی


آرومم کن ارومه جون چشمام
تو چشماته چی کم دارم‌

عطره موهات عطره بارون
دستام تو دستاته چی کم دارم

زیبای من تو مثل ماهی
توی شبهای من

من یه ماهی و تویی دریای من
عشق من عشق قدیمی

یک نه صد دل به تو دل بسته
دلم از دست رفت دل

طفلی وابسته دلم ای وای
از دل عشق من عشق قدیمی

باز سر به هواس دل به هوای تو
نفسم بنده به نفسای تو

باز چشام قفله رو چشای تو
لب تر کنی میمیره دل بیتاب







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب