loading...

موزیک خفن

ازم نپرس چیشد که عاشق شدم تو خوبی هات شمردنی نیست وقتی میبینم عین تو واسه من توی دنیا کسی نیست هرچی فکر میکنم تو همونی که من میخوام دلم برات یه جوری پر میزنه فقط باید باشی ببینی یه روز دیوونم میک

حسین بازدید : 17 یکشنبه 29 تیر 1399

ازم نپرس چیشد که عاشق شدم
تو خوبی هات شمردنی نیست

وقتی میبینم عین تو واسه من توی دنیا کسی نیست
هرچی فکر میکنم تو همونی که من میخوام

دلم برات یه جوری پر میزنه فقط باید باشی ببینی
یه روز دیوونم میکنه عشق تو آخه تو بهترینی
از کجا اومدی یهویی که شدی دنیام

بمون کنارم نباشی بی تو تنهای تنها میمونم
یه کاری کردی که شدی زندگیم تویی آروم جونم
یه لحظه بی تو مگه میتونم

بمون کنارم حاضرم هرچی دارمو واست بذارم
میخوام بفهمی خودمم مثه تو حتی من دوست ندارم
تا دنیا دنیاست بمون کنارم


خاطره ساختم از تک تک خنده هات
با نگات زنده ام چه حالتی هست توو چشات

منم و عطر نفس هات هوات زنگ صدات
ببین چیکار کنم من خودم یکی برات

نرو از جلوی چشمام نذار ماه بره از شب هام
بری پشت سرت مثل سایه میشم راه میام

بمون کنارم نباشی بی تو تنهای تنها میمونم
یه کاری کردی که شدی زندگیم تویی آروم جونم
یه لحظه بی تو مگه میتونم

بمون کنارم حاضرم هرچی دارمو واست بذارم
میخوام بفهمی خودمم مثه تو حتی من دوست ندارم
تا دنیا دنیاست بمون کنارم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب