loading...

موزیک خفن

با تو شبام پر ستاره است فصل تولدی دوباره است دوست دارمت واسه همیشه هیچ کسی مثل تو نمی شه وقتی که می گی اینجا بمون پر می کشم تا به آسمون از خوشی پر می شه قلبامون غم می ره از دل و دنیامون شیلا وای بخ

حسین بازدید : 17 یکشنبه 12 مرداد 1399

با تو شبام پر ستاره است
فصل تولدی دوباره است
دوست دارمت واسه همیشه
هیچ کسی مثل تو نمی شه

وقتی که می گی اینجا بمون
پر می کشم تا به آسمون
از خوشی پر می شه قلبامون
غم می ره از دل و دنیامون شیلا

وای بخون عشقو از توی چشام
از شب قصه ها بگو برام
گرمی دستای تو رو می خوام
تو رو می خوام تو رو می خوام تو رو می خوام

وای اگه گم بش پیدا نشی  شیلا
از خودم از دلم جدا بشی
شب بشه روز بشه تو نباشی
تو رو می خوام تو رو می خوام تو رو می خوام

دستای تو ساحل عشقه
دنیای من با تو بهشته
انگار یکی میون قلبم  شیلا
اسم قشنگتو نوشته

خنده تو چه عاشقونه است
بوسه تو چه بی بهونه است
دیدن تو مثه یه رویاست
فرصت شادی و تمناست شیلا

وای بخون عشقو از توی چشام
از شب قصه ها بگو برام شیلا
گرمی دستای تو رو می خوام
تو رو می خوام تو رو می خوام تو رو می خوام

وای اگه گم بش پیدا نشی 
از خودم از دلم جدا بشی شیلا
شب بشه روز بشه تو نباشی
تو رو می خوام تو رو می خوام تو رو می خوام

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب