loading...

موزیک خفن

دانلود آهنگ با لینک مستقیم هیس میلاد بهشتی,ljk jvhkiHik\' [ndn,ljk Hik\' [ndn,دانلود موزیک ویدیو هیس میلاد بهشتی,دانلود آهنگ جدید هیس میلاد بهشتی,دانلود ترانه هیس

حسین بازدید : 87 چهارشنبه 27 بهمن 1395


متن آهنگ هیس میلاد بهشتی www.xni3e.ir
Lyrics Music Milad Beheshti Hiss
متن آهنگ هیس میلاد بهشتی
ترانه و شعر آهنگ هیس میلاد بهشتی
نگاهت کردم تو فهمیدی دیوونه میشم صدات کردم تو رفتی آروم از پیشم
هنوز واسم مثه رویاست دیدنه چشمات روت حساسم تو رو میخوامو کوتاه نمیام
من با نگاهت خاطره دارم عاشقت شدمو جالبه کارم
وای وای چشام نشه خیس اصن حواستم نیست همه ی دنیا رو گشتمو هیشکی مثله تو نیست
وای وای چشام نشه خیس اصن حواستم نیست میخوام بگم دمه گوشت آروم دوست دارم هیس
تکست آهنگ هیس میلاد بهشتی
چقد سخته نباشی و ازم جداشی یه چند وقته دلم میخواد فقط تو باشی
یکم آروم بیا تو باز نزدیکم باشی چشات میگه زیبایی تو مثه نقاشی


من با نگاهت خاطره دارم عاشقت شدمو جالبه کارم
وای وای چشام نشه خیس اصن حواستم نیست همه ی دنیا رو گشتمو هیشکی مثله تو نیست
وای وای چشام نشه خیس اصن حواستم نیست میخوام بگم دمه گوشت آروم دوست دارم هیس
وای وای چشام نشه خیس اصن حواستم نیست همه ی دنیا رو گشتمو هیشکی مثله تو نیست
وای وای چشام نشه خیس اصن حواستم نیست میخوام بگم دمه گوشت آروم دوست دارم هیس
وای وای چشام نشه خیس اصن حواستم نیست همه ی دنیا رو گشتمو هیشکی مثله تو نیست
وای چشام نشه خیس اصن حواستم نیست میخوام بگم دمه گوشت آروم دوست دارم هیس
**



منبع:
faratext.com







برچسب ها دانلود آهنگ با لینک مستقیم هیس میلاد بهشتی ljk jvhkiHik' [ndn ljk Hik' [ndn دانلود موزیک ویدیو هیس میلاد بهشتی دانلود آهنگ جدید هیس میلاد بهشتی دانلود ترانه هیس میلاد بهشتی کد پیشواز همراه اول هیس میلاد بهشتی کد موزیک هیس میلاد بهشتی دانلود آهنگ جدید هیس میلاد بهشتی بهمن ماه 1395 متن آهنگ هیس میلاد بهشتی متن ترانه هیس میلاد بهشتی کد آهنگ پیشواز ایرانسل هیس میلاد بهشتی آهنگ هیس میلاد بهشتی کد آهنگ هیس میلاد بهشتی دانلود آهنگ هیس میلاد بهشتی کیفیت 320 دانلود آهنگ هیس میلاد بهشتی تکست آهنگ هیس میلاد بهشتی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب