loading...

موزیک خفن

دانلود آهنگ یاغی بهیمه یاغی زندونی و فراری (رفاقت) از حسین رضایی با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ مازندرانی بسیار زیبا همراه با متن آهنگ : آه زندانبان بهیمه اسیر کی بومه آزاد آه زندانبان غریب مه من

حسین بازدید : 15 پنجشنبه 30 مرداد 1399

دانلود آهنگ یاغی بهیمه یاغی زندونی و فراری (رفاقت) از حسین رضایی با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ مازندرانی بسیار زیبا

همراه با متن آهنگ :

آه زندانبان بهیمه اسیر کی بومه آزاد

آه زندانبان غریب مه من کی بومه آزاد

آه زندانبان منتظر هسمه هشت سال آزگار

آه زندانبان هسته من بردگردم می جان مار

ای یاغی بهیمه یاغی زندونی و فراری

خاطرات هادلبرم اینجا بهیمه روانی

یاغی بهیمه یاغی زندونی و فراری

خاطرات هادلبرم اینجا بهیمه روانی

نویسم نامه ره با چشم گریون

نویسم نامه ره با چشم گریون

اسیر من بهیمه گوشی زندان

اره زندونیمه پنج سال تمام

ار من اسیر مه زندان خراسان

اره زندونیمه پنج سال تمام

ار من اسیر مه زندان خراسان

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب