loading...

موزیک خفن

دانلود نوحه سوزناک فکر حسین از جواد مقدم متن مداحی فکر و جنونم فکر حسین فکر و خیالم فکر حسین شبای هیئت دل تو دلم نیستم آخه این دلم تو بین الحرمینه مجنونم دل بیقراره بارون اشکام میباره به کی بگم

حسین بازدید : 25 یکشنبه 02 شهریور 1399

دانلود نوحه سوزناک فکر حسین از جواد مقدم

متن مداحی

فکر و جنونم فکر حسین

فکر و خیالم فکر حسین

شبای هیئت دل تو دلم نیستم

آخه این دلم تو بین الحرمینه

مجنونم دل بیقراره بارون اشکام میباره

به کی بگم این دل دیوونه غم داره

تو بگو پس کی سر به ضریحت میزاره

کربلا دردمو میدونی

پیر شدم اول جوونی

کربلا بگو آخه تا کی منو از غمت منو می سوزنی

کربلا دردمو میدونی

پیر شدم اول جوونی

کربلا بگو آخه تا کی منو از غمت منو می سوزنی

حسین وای وای حسین وای وای وای

حسین وای وای حسین وای وای وای

دل رئوفت پر شده از درد میدونم از من شدی تو دلسرد

ندیدی نکردی ارباب گر چه دل من دل شمارو خون کرد

حق داری بگی برو از جلوی چشمام حق داری

اگه بگی من تورو نمیخوام حق داری

اگه تو غم هام بذاری تنهام حق داری

حق داری بگی برو از جلوی چشمام حق داری

اگه بگی من تورو نمیخوام حق داری

اگه تو غم هام بذاری تنهام حق داری

کربلا خیلی گرفتار از خودم خیلی گله دارم

کربلا از این بیقرارم حرمت آقامو ندارم

کربلا دردمو میدونی

پیر شدم اول جوونی

کربلا بگو آخه تا کی منو از غمت منو می سوزنی

حسین وای حسین وای حسین وای

چی بگم از این دل غمینم اگه بخوام صحنتو ببینم

راهمو نزدیک میکنم ارباب میمام میون هیئتت میشینم

میدونم تموم درد منو میدونی میدونم

خیلی به مجنون میدی نشونی میدونم

از تو بعیده دل بسوزونی میدونم

میدونم تموم درد منو میدونی میدونم

خیلی به مجنون میدی نشونی میدونم

از تو بعیده دل بسوزونی میدونم

کربلا از همه بریدم پر زدم تا به تو رسیدم کربلا وقتی تورو دیدم مزه جنتو چشبدم

کربلا دردمو میدونی

پیر شدم اول جوونی

کربلا بگو آخه تا کی منو از غمت منو می سوزنی

حسین وای حسین وای حسین وای

منبع ناکامان

دانلود مداحی با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب