loading...

موزیک خفن

دانلود نوحه ز چه ای ندیدم کامم از سجاد رزمجو با لینک مستقیم متن این مداحی : این اثر قبلا توسط میرشکاری اجرا شده (مداح بوشهری) ز چه ای ندیده کامم تو به من نظر نداری ز چه ای ندیده کامم تو به من نظر ن

حسین بازدید : 143 دوشنبه 03 شهریور 1399

دانلود نوحه ز چه ای ندیدم کامم از سجاد رزمجو با لینک مستقیم

متن این مداحی : این اثر قبلا توسط میرشکاری اجرا شده (مداح بوشهری)

ز چه ای ندیده کامم تو به من نظر نداری

ز چه ای ندیده کامم تو به من نظر نداری

مگر از دل فگار پدرت خبر نداری

مگر از دل فگار پدرت خبر نداری

 و که گویم غم دل آی غم دل آی غم دل

 و که گویم غم دل آی غم دل آی غم دل

و که گویم که فغان دارد این دل من

و که گویم که فغان دارد این دل من

کوفیان بر دل من چنگ زدند

پیش چشمم به سرت سنگ زندن

کاش میشد که منم سنگ جفا میخوردم

کاش میشدکه اخا در کوفه من میمیردم

گل احمر منی تو مه انور منی تو

علی اکبر منی تو تو به من نظر نداری

علی ای آرام جانم نوگل باغ جنانم

بی تو من چو زنده مانم بی تو من چو زنده مانم

منبع ناکامان

دانلود مداحی با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب