loading...

موزیک خفن

نچو بوسیه جواو قلبی که آگر دایده بیه نچو بوسیه ای جواو ای همکه خوبیه بیه نچو آی خدا لعنتت بکید جواوم بیه دلم دلم دلم وه تو خوش بی و تو چید آگر نایده دلم نچو بعد تو مه دی روانی و خلم نچو

حسین بازدید : 25 سه شنبه 04 شهریور 1399

نچو بوسیه جواو قلبی که آگر دایده بیه

نچو بوسیه ای جواو ای همکه خوبیه بیه

نچو آی خدا لعنتت بکید جواوم بیه

دلم دلم دلم وه تو خوش بی و تو چید آگر نایده دلم

نچو بعد تو مه دی روانی و خلم

نچو بعد تو وه کی باید بویشم گلم

گردم چه کردی آی بی خدا آی بی خدا

اشکم رشنانی درک نکردی

یه عمر غم و در و دری نصیبم کردی

ارا هاتی ارا چیدن خراو کردی دنیای که گرد یک سازیمن

دانلود آهنگ نچو از فرشاد آزادی مداحی علی اصغر

نشکن قلبی که کشته و مرده عشقده

نچو هنوزیش ای دله وابستده

نچو مگر او غریبه چی وه مه سر تره

نچو هنو خاطریل روزیل اول ها یادم

دانلود آهنگ نچو از فرشاد آزادی (بی خدا آی بی خدا)

نچو غم و افسردگی بیسه یارم

نچو هنوزیش وه نازد احتیاج دیرم

گردم چه کردی آی بی خدا آی بی خدا

اشکم رشنانی درک نکردی

یه عمر غم و در و دری نصیبم کردی

ارا هاتی ارا چیدن خراو کردی دنیای که گرد یک سازیمن

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب