loading...

موزیک خفن

کد پیشواز همراه اول چقد خوبه صادق مفرد,متن آهنگ چقد خوبه صادق مفرد,دانلود آهنگ با لینک مستقیم چقد خوبه صادق مفرد,کد آهنگ پیشواز ایرانسل چقد خوبه صادق مفرد,متن ت

حسین بازدید : 102 پنجشنبه 28 بهمن 1395



متن آهنگ چقد خوبه صادق مفرد www.xni3e.ir
Lyrics Music Sadegh Mofrad Cheghad Khobe
متن آهنگ چقد خوبه صادق مفرد
ترانه و شعر آهنگ چقد خوبه صادق مفرد
چقد خوبه که باشی تویه دنیام تموم میشه همه دلواپسیهام
دلیله زندگیمی نازنینم کنارت میرسم به آرزوهام
بدونه تو همیشه بیقرارم تویی نور شبای بی ستارم
قشنگه زندگیم هر لحظه با تو من این حسه قشنگو از تو دارم
من این حسه قشنگو از تو دارم , از تو دارم , از تو دارم
یه حسه تازه داری تو چشاتو میخوام آروم بگیرم با نگاهتو
دلیله بودنم هستی عزیزم پر از آرامشه تویه صداتو
یه حسه تازه داری تو چشاتو میخوام آروم بگیرم با نگاهتو
دلیله بودنم هستی عزیزم پر از آرامشه تویه صداتو


تکست آهنگ چقد خوبه صادق مفرد
تو هستی از همه دنیا عزیزتر با عشقت اومده روزای بهتر کنارت
حسه خوشبختی رو دارم نمیشه نه نمیشه حسه من یه لحظه کمتر
تو رو میبینم حتی تویه رویا میدونم مثله تو نمیشه پیدا
مثله ستاره ای تو آسمونم چقدر خوبه که هستی تویه دنیام
یه حسه تازه داری تو چشاتو میخوام آروم بگیرم با نگاهتو
دلیله بودنم هستی عزیزم پر از آرامشه تویه صداتو
یه حسه تازه داری تو چشاتو میخوام آروم بگیرم با نگاهتو
دلیله بودنم هستی عزیزم پر از آرامشه تویه صداتو





http://www.faratext.com







برچسب ها کد پیشواز همراه اول چقد خوبه صادق مفرد متن آهنگ چقد خوبه صادق مفرد دانلود آهنگ با لینک مستقیم چقد خوبه صادق مفرد کد آهنگ پیشواز ایرانسل چقد خوبه صادق مفرد متن ترانه چقد خوبه صادق مفرد دانلود آهنگ چقد خوبه صادق مفرد کیفیت 320 دانلود ترانه چقد خوبه صادق مفرد آهنگ چقد خوبه صادق مفرد دانلود آهنگ جدید چقد خوبه صادق مفرد دانلود آهنگ چقد خوبه صادق مفرد تکست آهنگ چقد خوبه صادق مفرد ljk Hik' [ndn دانلود موزیک ویدیو چقد خوبه صادق مفرد ljk jvhkiHik' [ndn کد آهنگ چقد خوبه صادق مفرد کد موزیک چقد خوبه صادق مفرد دانلود آهنگ جدید چقد خوبه صادق مفرد بهمن ماه 1395
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب