دانلود آهنگ سعید عرب لمس موهات

Download Music Saeed Arab Lamse Mohat

آهنگ سعید عرب بنام لمس موهات

وقتی میخندم با من میخندی

چشمات و رویه دنیا میبندی

دانلود آهنگ سعید عرب لمس موهات

متن آهنگ لمس موهات از سعید عرب

وقتی میخندم با من میخندی

چشمات و رویه دنیا میبندی

پیچ و تاب موهایه قشنگتو تو هوایه من رها کن

با تو توو اوجه آسمونامون

این حس و تنها با تو میخوام و

پیچ و تاب موهایه قشنگت و

تو هوایه من رها کن

عطر تو واسه من مثله رویاست

موهایه تو واسه من یه دنیاست

آرزویه داشتنت رو ازم نگیر

حسه شیرینه لمس موهات و

رویایه گرفتنه دستات و

عشقی که من دارم و دست کم نگیر

بازم بیخوابم کن دوباره منو خامم کن

واسه لمس موهات تا آروم بگیرم

دنیام و بهتر کن دوباره منو باور کن

تویی عمرم و جونم واسه تو میمیرم

toyi omram o jonam vase to mimiram

واسه تو میمیرم

vase to mimiram

حالا که چشمایه تو رو به رومه

اینکه با من باشی آرزومه

ارزشه عشقت برام قدر جونمه

هیچ وقت نگیری ازم هوات و

میخوام بمونم همیشه با تو

بودنت واسه زندگی بهونمه

بازم بیخوابم کن دوباره منو خامم کن

واسه لمس موهات تا آروم بگیرم

دنیام و بهتر کن دوباره منو باور کن

تویی عمرم و جونم واسه تو میمیرم

toyi omram o jonam vase to mimiram

واسه تو میمیرم

vase to mimiram

ترانه آهنگ لمس موهات از سعید عرب

هیچ وقت نگیری ازم هوات و

میخوام بمونم همیشه با تو

بودنت واسه زندگی بهونمه

بازم بیخوابم کن دوباره منو خامم کن

واسه لمس موهات تا آروم بگیرم

دنیام و بهتر کن دوباره منو باور کن

تویی عمرم و جونم واسه تو میمیرم

toyi omram o jonam vase to mimiram

واسه تو میمیرم

vase to mimiram