دانلود آهنگ مرتضی اشرفی ای وای

Download Music Morteza Ashrafi Eyvay

آهنگ مرتضی اشرفی بنام ای وای

مهربون دوست داشتنی

میدونی که قلبه منی

ترانه و موزیک:سروش موسوی+تنظیم:آرش عابدی

دانلود آهنگ مرتضی اشرفی ای وای

 

متن آهنگ ای وای از مرتضی اشرفی

مهربون دوست داشتنی

میدونی که قلبه منی

میدونی که من میمیرم

اگه تو ازم دل بکنی

قهر میکنی دم دمی شدی سر به سره من میذاری

ناراحتم میکنی ولی بعدش از دلم در میاری

ای وای تو رو دوست دارم بیا

ای وای بی تو کم میارم بیا

عشقم ماله منی فقط خودم بی من تو دیگه هیچ جا نریا

eshgham male mani faghat khodam bi man to dige hich ja nariya

ای وای تو رو دوست دارم بیا ای وای بی تو کم میارم بیا

eyvay to ro dost daram biya eyvay bi to kam miyaram biya

عشقم ماله منی فقط خودم

بی من تو دیگه هیچ جا نریا

ندیدنت سرم نمیشه

باید باشی پیشم همیشه

به جونه تو خودت میدونی دلم برات یه ذره میشه

نکنه که بزنه به سرت بری بشم من در به درت

میمیرم اگه من یه روزی نداشته باشم هیچ خبرت

ای وای تو رو دوست دارم بیا

ای وای بی تو کم میارم بیا

عشقم ماله منی فقط خودم بی من تو دیگه هیچ جا نریا

eshgham male mani faghat khodam bi man to dige hich ja nariya

ای وای تو رو دوست دارم بیا ای وای بی تو کم میارم بیا

eyvay to ro dost daram biya eyvay bi to kam miyaram biya

عشقم ماله منی فقط خودم

بی من تو دیگه هیچ جا نریا

ای وای تو رو دوست دارم بیا ای وای بی تو کم میارم بیا

eyvay to ro dost daram biya eyvay bi to kam miyaram biya

عشقم ماله منی فقط خودم بی من تو دیگه هیچ جا نریا

eshgham male mani faghat khodam bi man to dige hich ja nariya

ای وای تو رو دوست دارم بیا ای وای بی تو کم میارم بیا

eyvay to ro dost daram biya eyvay bi to kam miyaram biya

عشقم ماله منی فقط خودم

بی من تو دیگه هیچ جا نریا

ترانه آهنگ ای وای از مرتضی اشرفی

عشقم ماله منی فقط خودم بی من تو دیگه هیچ جا نریا

eshgham male mani faghat khodam bi man to dige hich ja nariya

ای وای تو رو دوست دارم بیا ای وای بی تو کم میارم بیا

eyvay to ro dost daram biya eyvay bi to kam miyaram biya

عشقم ماله منی فقط خودم

بی من تو دیگه هیچ جا نریا

ای وای تو رو دوست دارم بیا ای وای بی تو کم میارم بیا

eyvay to ro dost daram biya eyvay bi to kam miyaram biya

عشقم ماله منی فقط خودم بی من تو دیگه هیچ جا نریا

eshgham male mani faghat khodam bi man to dige hich ja nariya

ای وای تو رو دوست دارم بیا ای وای بی تو کم میارم بیا

eyvay to ro dost daram biya eyvay bi to kam miyaram biya

عشقم ماله منی فقط خودم

بی من تو دیگه هیچ جا نریا