loading...

موزیک خفن

متن آهنگ قسمتم نبودی از محمدرضا رهنما قسمتم نبودی که این رابطه سرد شدنداریم تاثیر روی این تقدیر نه من نه تومال هم نبودیم که فاصله اینقدر شدیاد تو اینجاست اونیکه تنهاست منم نه تو من دیگه نمیتونم که

حسین بازدید : 13 سه شنبه 01 مهر 1399
متن آهنگ قسمتم نبودی از محمدرضا رهنما
قسمتم نبودی که این رابطه سرد شد
نداریم تاثیر روی این تقدیر نه من نه تو
مال هم نبودیم که فاصله اینقدر شد
یاد تو اینجاست اونیکه تنهاست منم نه تو

من دیگه نمیتونم که یه نفره
با خاطره ها بجنگم خوب بلاخره
فکر نکن دیگه میتونم رو این مسئله
ساده چشم ببندم مگه بار اوله

تکست آهنگ قسمتم نبودی از محمدرضا رهنما


چه ساده گرفتی دیوونگی هامو
طاقت ندارم عادت ندارم به فاصله
برات فرقی نداره خوبم یا بده حالم
مثل همیشه رفتی که چی شه بی حوصله

من دیگه نمیتونم که یه نفره
با خاطره ها بجنگم خوب بلاخره
فکر نکن دیگه میتونم رو این مسئله
ساده چشم ببندم مگه بار اوله







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب