loading...

موزیک خفن

هوروش بند دلم پریشونه دانلود آهنگ جدید هوروش بند به نام دلم پریشونه Hoorosh Band - Delam Parishooneh ترانه : هادی زینتی ؛ موزیک : مهدی دارابی ؛ تنظیم : مسعود جهانی + متن ترانه دلم پریشونه از هوروش

حسین بازدید : 0 دوشنبه 07 مهر 1399

هوروش بند دلم پریشونه

دانلود آهنگ جدید هوروش بند به نام دلم پریشونه

Hoorosh Band - Delam Parishooneh

ترانه : هادی زینتی ؛ موزیک : مهدی دارابی ؛ تنظیم : مسعود جهانی

+ متن ترانه دلم پریشونه از هوروش بند

من پای پیاده کنار ساحل صدای بارون / من کور بشم ای کاش

جلو چشامه خاطره هامون / هی یادت میادش میذاشتی با عشق

هوروش بند دلم پریشونه | دانلود آهنگ هوروش بند به نام دلم پریشونه

دانلود اپلیکیشن نکس وان موزیک

پخش آنلاین کیفیت های مختلف (قبل از دانلود می توانید آنلاین گوش کنید)







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب