دانلود آهنگ محسن یاحقی تو ندیدی

Download Music Mohsen Yahaghi To Nadidi

آهنگ محسن یاحقی بنام تو ندیدی

تو ندیدی اشک چشامو تو نخواستی

که ببینی غصه هامو گریه هامو

دانلود آهنگ محسن یاحقی تو ندیدی

 

متن آهنگ تو ندیدی از محسن یاحقی

تو ندیدی اشک چشامو تو نخواستی

که ببینی غصه هامو گریه هامو

من میمردم تو ندیدی چی کشیدم از غم تو

خاموش شدم کاشکی میدیدی

کاشکی میدیدی اشک تو چشمام اثیر عشقت غریب و تنهام

کاشکی میدیدی از غصه سیرم از عشقت آروم دارم میمیرم

بی تو تنهام زیر بارون زیر بارون تو خیابون

یاده اشکا گریه هامون قطره قطره هی میباره

یاد تورو واسم میاره خودم میدونم دوسم نداره

کاشکی میدیدی اشک تو چشمام اثیر عشقت غریب و تنهام

کاشکی میدیدی از غصه سیرم از عشقت آروم دارم میمیرم

کاشکی میدیدی اوج سکوتم تو خواب و رویا در آرزوتم

kashki mididi oje sokootam too khabo roya dar arezootam

کاشکی میدیدی اما ندیدی حالا که رفتی کجا رسیدی

kashki mididi amma nadidi hala ke rafti koja residi

ترانه آهنگ تو ندیدی از محسن یاحقی

کاشکی میدیدی اشک تو چشمام اثیر عشقت غریب و تنهام

کاشکی میدیدی از غصه سیرم از عشقت آروم دارم میمیرم

کاشکی میدیدی اوج سکوتم تو خواب و رویا در آرزوتم

kashki mididi oje sokootam too khabo roya dar arezootam

کاشکی میدیدی اما ندیدی حالا که رفتی کجا رسیدی

kashki mididi amma nadidi hala ke rafti koja residi