loading...

موزیک خفن

دانلود آهنگ چقدر قشنگ بود لحظه اول آشناییمون از حسین عامری با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ غمگین بسیار زیبا همراه با متن آهنگ : چقدر قشنگ بود لحظه اول آشناییمون چه زود تموم شد عشقی که پایان نداشت ب

حسین بازدید : 49 یکشنبه 20 مهر 1399

دانلود آهنگ چقدر قشنگ بود لحظه اول آشناییمون از حسین عامری با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ غمگین بسیار زیبا

همراه با متن آهنگ :

چقدر قشنگ بود لحظه اول آشناییمون

چه زود تموم شد عشقی که پایان نداشت برا دوتامون

چقدر قشنگ بود لحظه اول آشناییمون

چه زود تموم شد عشقی که پایان نداشت برا دوتامون

خودت میدونی درد کمی نیست 

این فراموشی برای هردوتامون

بهت میگفتم پیشم میمونی

داد میزدی اکه بری تموم میشه این زندگونی

این زندگونی این زندگونی این زندگونی

من موندمو تو رفتی و قولت شکست

زخم زبون های همه هر ثانیه پشتم شکست

عاشق نبودی ببینی چی میکشم بدون تو

حالا یه دردی موند برام 

هر ثانیه من میکشم درد چشات

هر ثانیه من میکشم درد چشات

من موندمو تو رفتی و قولت شکست

زخم زبون های همه هر ثانیه پشتم شکست

عاشق نبودی ببینی چی میکشم بدون تو

حالا یه دردی موند برام 

هر ثانیه من میکشم درد چشات

هر ثانیه من میکشم درد چشات

درد چشات درد چشات

گفتی میمیری اگه نبینی یه روز منو

چند وقت رفتی از کی میگیری حال و هواتو

گفتی میمیری اگه نبینی یه روز منو

چند وقت رفتی از کی میگیری حال و هواتو

ساده بودم میخندیدی باور میکردم من دروغاتو

هرشب بازم دلتنگتم کاش بشنوم باز دروغاتو

باز دروغاتو دروغاتو دروغاتو دروغاتو

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب