loading...

موزیک خفن

پارسال بهار دسته جمعی رفته بودیم زیارت برگشتنی یه دختری خوشگل و با محبت همسفر ما شده بود همراهمون می اومد به دست و پام افتاده بود این دل بی مروت میگفت برو بهش بگو آخه دوسش دارم بی گفتگو هر چی می

حسین بازدید : 715 یکشنبه 20 مهر 1399

پارسال بهار دسته جمعی رفته بودیم زیارت

برگشتنی یه دختری خوشگل و با محبت

همسفر ما شده بود همراهمون می اومد

به دست و پام افتاده بود این دل بی مروت

میگفت برو بهش بگو آخه دوسش دارم بی گفتگو

هر چی می خواد بگه بگه

هرچی می خواد بشه بشه

راز دلم رو گفتم این و جواب شنفتم

تو زواری پسر چقد نادونی

اومدی زیارت یا که چشم چرونی

گفتم به اون زیارتی که رفتم قسم

به اون عبادتی که کردم

قسم به اون قفل و دخیل که بستم

بعد خدا من تورو می پرستم

راز دلم رو گفتم این و جواب شنفتم

تو زواری پسر چقد نادونی

اومدی زیارت یا که چشم چرونی

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب