loading...

موزیک خفن

دانلود آهنگ پناه عاشقان آرون افشار موزیک جدید آرون افشار با کیفیت 320 - 128 در سایت قرار گرفت Download Music Aron Afshar - Panah Asheghan برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید من بریدم از ه

حسین بازدید : 19 سه شنبه 29 مهر 1399

دانلود آهنگ پناه عاشقان آرون افشار

موزیک جدید آرون افشار با کیفیت 320 - 128 در سایت قرار گرفت

Download Music Aron Afshar - Panah Asheghan

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

من بریدم از همه رسیده ام به تو

به تو پناه عاشقانه ام

من شکسته قایقم تو ساحل منی

بی تو من پر از بهانه ام

من رسیده ام به تو رها نکن

مرا که تو امید آخر منی

شک ندارد عشق تو همیشه

عاشقم ببین تمام باور منی

ببین لحظه ای حال مرا

ببین برگی ام افتاده بر زمین

من تورا میخواهمت همین

ببین لحظه ای حال مرا

ببین برگی ام افتاده بر زمین

من تورا میخواهمت همین

مرا جواب میکند سکوت چشم های تو

و باز تنگی نفس و باز هم هوای تو

بریده ام دل از همه ببین به تو رسیده ام

به کوچه های خلوت همیشه مبتلای تو

ببین لحظه ای حال مرا ببین برگی ام افتاده بر زمین

من تورا میخواهمت همین

ببین لحظه ای حال مرا ببین برگی ام افتاده بر زمین

دانلود آهنگ با کیفیت 320

320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب