loading...

موزیک خفن

دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی به نام بارون غم Download NewSong By Majid Yahyaei Called baroone gham دانلود آهنگ با کیفیت 128 - (3.69 مگابایت) دانلود آهنگ با کیفیت 320 - (9.01 مگابایت)

حسین بازدید : 15 جمعه 16 آبان 1399
دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی به نام بارون غم
Download NewSong By Majid Yahyaei Called baroone gham بارون غم از مجید یحیایی

 

 

متن آهنگ بارون غم از مجید یحیایی
بارون میزنه خیسه زمین تنگه دلم
من جای همیشگی با یه شاخه گلم
دلشوره دارم دیر برسم رفته باشی
تو میدونی بی تو خیلی کم تحملم

دلتنگه دلم وقتی که بارون میزنه
تا وقتی نیای قلب من آروم میزنه
از دور که تورو میبینم آهسته میای
اون وقت دیگه قلبم داره تند تند میزنه

همیشه کنارم با تو چه بی قرارم
تو بودی تو هستی همیشه در خیالم
میدونم تو قلبم مثت پیدا نمیشه
میدونی یه عاشق هیچ وقت تنها نمیشه

تکست آهنگ بارون غم از مجید یحیایی


یه طرف بارون احساس و یه طرف گرمی اون شونت
یه نفر با قلبش اینجاست و شده عاشقونه دیوونت
بارون میباره من داغون شم یه چیزی بگو من آروم شم
حس قلبم بی تو ویرونه دنیام بی تو مثل زندونه

همیشه کنارم با تو چه بی قرارم
تو بودی تو هستی همیشه در خیالم
میدونم تو قلبم مثت پیدا نمیشه
میدونی یه عاشق هیچ وقت تنها نمیشه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب