loading...

موزیک خفن

متن آهنگ یلدا از حسین توکلی یلدای من اون چشای قشنگته عشقمدنیای من دل صاف و یه رنگته عشقمپر میکشه دلم برای عشق تو هر دمبارون بیاد رو موهای خوش حالتت نم نمتو شب یلدا خدا تورو داده از دل ابرا فرشته اف

حسین بازدید : 0 شنبه 29 آذر 1399
متن آهنگ یلدا از حسین توکلی
یلدای من اون چشای قشنگته عشقم
دنیای من دل صاف و یه رنگته عشقم
پر میکشه دلم برای عشق تو هر دم
بارون بیاد رو موهای خوش حالتت نم نم

تو شب یلدا خدا تورو داده از دل ابرا فرشته افتاده
تو شب یلدا فالم چه خوب اومد
عشق رویاییم دلشو به نامم زد

تکست آهنگ یلدا از حسین توکلی



خاطره میشه برام قفله چشمات رو چشام
امشب از یادمون نمیره، وای چه یلدایی شده
شب شبه رویایی شده هر یه لحظش بی نظیره

تو شب یلدا خدا تورو داده از دل ابرا فرشته افتاده
تو شب یلدا فالم چه خوب اومد
عشق رویاییم دلشو به نامم زد







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب