loading...

موزیک خفن

متن آهنگ عشق گروه ایهام Lyrics Music Ehaam Eshgh   ترانه و شعر آهنگ عشق گروه ایهام مستم از این شب طولانی مستم از این دل دیوانه حال و هوای تو را دارم عطر تو مانده بر این شانه عشق چیز عجیبی

حسین بازدید : 11 یکشنبه 30 آذر 1399

متن آهنگ عشق گروه ایهام

Lyrics Music Ehaam Eshgh

متن آهنگ عشق گروه ایهام

 

ترانه و شعر آهنگ عشق گروه ایهام

مستم از این شب طولانی مستم از این دل دیوانه
حال و هوای تو را دارم عطر تو مانده بر این شانه

عشق چیز عجیبی نیست عاشق تو میمانم
عشق منی هر لحظه قدر تو را میدانم

از آن همه تنهایی با تو نمیترسیدم
عشق یعنی بی وقفه به تو می اندیشدم

ای دل دیوانه حرف دلت را میدانم
ای دل دیوانه من به هوای تو میخوانم

ای دل دیوانه حرف دلت را میدانم
ای دل دیوانه من به هوای تو میخوانم

تکست آهنگ عشق گروه ایهام

هستم اگر به تو دل بستم تشنه منم تو بارانی
جان و جوانی من اینجاست با تو در این شب طولانی

برق نگاهت آتش زد در دل این خانه
جز تو نمیخواهم من عشق منی دیوانه

بی تو چه میدانستم بی تو چه میفهمیدم
عشق یعنی هر لحظه به تو می اندیشدم

ای دل دیوانه حرف دلت را میدانم
ای دل دیوانه من به هوای تو میخوانم

ای دل دیوانه حرف دلت را میدانم
ای دل دیوانه من به هوای تو میخوانم

**







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب