دانلود آهنگ معین بت پرست

Download Music Moein Bot Parast

آهنگ معین بنام بت پرست

شده ام بت پرست تو شده ام بت پرست تو

شب هجرون دیگه تمومه  گل مهتاب بر سر بومه

دانلود آهنگ معین بت پرست

 

متن آهنگ بت پرست از معین 

شده ام بت پرست تو شده ام بت پرست تو

شب هجرون دیگه تمومه  گل مهتاب بر سر بومه

عاشقی جز بر تو حرومه که برای تو زنده ام

آه  که برای تو زنده ام

شده ام بت پرست تو قسم به چشمون مست تو

به کنج میخونه روز و شب شده ام جام دست تو

آه شده ام جام دست تو

به تو چون سجده میکنم شرر تو هر سینه میزنم

به قصه میخوام که بعد از این بت روی تو بشکنم

آه  بت روی تو بشکنم

شب هجرون دیگه تمومه گل مهتاب بر سر بومه

عاشقی جز بر تو حرومه که برای تو زنده ام

آه که برای تو زنده ام

روم از هر خونه به خونه که بگیرم از تو نشونه

دل من یک کاسه خونه  که برای تو زنده ام

dele man ye kase khoone ke baraye to zendeam

آه که برای تو زنده ام

ah ke baraye to zendeam 

شده ام بت پرست تو  قسم به چشمون مست تو

به کنج میخونه روز و شب شده ام جام دست تو

آه  شده ام جام دست تو

به تو چون سجده میکنم شرر تو هر سینه میزنم

به قصه میخوام که بعد از این بت روی تو بشکنم

آه بت روی تو بشکنم

شب هجرون دیگه تمومه  گل مهتاب بر سر بومه

عاشقی جز بر تو حرومه  که برای تو زنده ام

آه که برای تو زنده ام

روم از هر خونه به خونه که بگیرم از تو نشونه

دل من یک کاسه خونه  که برای تو زنده ام

dele man ye kase khoone ke baraye to zendeam

آه که برای تو زنده ام

ah ke baraye to zendeam 

عزیزم كاسه چشمم سرایت

میون هر دوچشمم جای پایت

شب هجرون دیگه تمومه  گل مهتاب بر سر بومه

عاشقی جز بر تو حرومه  که برای تو زنده ام

آه که برای تو زنده ام

روم از هر خونه به خونه که بگیرم از تو نشونه

دل من یک کاسه خونه  که برای تو زنده ام

dele man ye kase khoone ke baraye to zendeam

آه که برای تو زنده ام شده ام بت پرست تو

ah ke baraye to zendeam shodeam bot paraste to

ترانه آهنگ بت پرست از معین 

روم از هر خونه به خونه که بگیرم از تو نشونه

دل من یک کاسه خونه  که برای تو زنده ام

dele man ye kase khoone ke baraye to zendeam

آه که برای تو زنده ام شده ام بت پرست تو

ah ke baraye to zendeam shodeam bot paraste to