دانلود آهنگ معین به تو گفتم نگفتم

Download Music Moein Be To Goftam Nagoftam

آهنگ معین بنام به تو گفتم نگفتم

به تو گفتم منو عاشق نکن دیوونه میشم

منو از خونه آواره نکن بی خونه میشم

دانلود آهنگ معین به تو گفتم نگفتم

 

متن آهنگ به تو گفتم نگفتم از معین 

به تو گفتم منو عاشق نکن دیوونه میشم

منو از خونه آواره نکن بی خونه میشم

به تو گفتم نگفتم

خطر کردی نترسیدی منو دلداده کردی

تو کردی هرچی با این ساکته افتاده کردی

دیگه از کوچه ء من راهه برگشتن نداری

منم دوست و منم دشمن کسی جز من نداری

به تو گفتم نگفتم

نگفتم دل من بی اعتباره

اگه عاشق بشه پروا نداره

نمی فهمه خطر این مرغ بیدل

قفس میشکنه میره تا ستاره

به تو گفتم نگفتم

به تو گفتم اگه مستم کنی مثل پرنده

دیگه از من نپرس مستیه عاشق چون و چنده

چنان دلسوخته میزنم به اسمت زیر آواز

که آوازه من راه فرارتو ببنده

ke avaze man rahe farareto bebande

به تو گفتم نگفتم

be to goftam nagoftam

ترانه آهنگ به تو گفتم نگفتم از معین 

دیگه از من نپرس مستیه عاشق چون و چنده

چنان دلسوخته میزنم به اسمت زیر آواز

که آوازه من راه فرارتو ببنده

ke avaze man rahe farareto bebande

به تو گفتم نگفتم

be to goftam nagoftam