دانلود آهنگ معین ملاقات

Download Music Moein Molaghat

آهنگ معین بنام ملاقات

قسم به عشقمون قسم همش برات دلواپسم قرار نبود اینجوری شه

یکهو بشی همه ی کس ام

دانلود آهنگ معین ملاقات

 

متن آهنگ ملاقات از معین

قسم به عشقمون قسم همش برات دلواپسم قرار نبود اینجوری شه

یکهو بشی همه ی کس ام

راستی چی شد چه جوری شد

rasti chi sho injoori shod 

اینجوری عاشقت شدم

injoori asheghet shodam

شاید میگم تقصیر توست تا کم شه از جرم خودم

shayad migam taghsire tost ta kam she az jorme khodam

به ملاقات آمدم

ببین که دل سپرده داری چگونه عمری از احساس عشق شدی فراری

نگاهم کن دلم را عاشقانه هدیه کردم

تو دریا باشو من جویباره عشقو در تو جاری

من از پروانه بودن ها من از دیوانه بودن ها

من از بازی یک شعله ی سوزنده که آتش زده بر دامن پروانه نمیترسم

من از هیچ بودن ها از عشق نداشتن ها

از بی کسی و خلوت انسانها می ترسم

راستی چی شد چه جوری شد

rasti chi sho injoori shod 

اینجوری عاشقت شدم

injoori asheghet shodam

شاید میگم تقصیر توست تا کم شه از جرم خودم

shayad migam taghsire tost ta kam she az jorme khodam

ترانه آهنگ ملاقات از معین

از بی کسی و خلوت انسانها می ترسم

راستی چی شد چه جوری شد

rasti chi sho injoori shod 

اینجوری عاشقت شدم

injoori asheghet shodam

شاید میگم تقصیر توست تا کم شه از جرم خودم

shayad migam taghsire tost ta kam she az jorme khodam