loading...

موزیک خفن

دانلود آهنگ دلم گردیده پر خون (در سوگ خواهر) از عباس بابایی با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ محلی غمگین همراه با متن آهنگ : دلم گردیده پر خون نگرد ای چرخ گردون دل من پر زدرده شده یک چشمه خون خ

حسین بازدید : 7 چهارشنبه 03 دی 1399

دانلود آهنگ دلم گردیده پر خون (در سوگ خواهر) از عباس بابایی با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ محلی غمگین

همراه با متن آهنگ :

دلم گردیده پر خون نگرد ای چرخ گردون

دل من پر زدرده شده یک چشمه خون

خبر برام رسیده دل من رنج کشیده

که گفتن خواهر تو ز دنیا دست کشیده

آخه اون یادگار مادرم بود

مثه یه مادری روی سرم بود

ز درد اون چه خاکی سر بریزم

همیشه به دردا یاورم بود

خدایا بیقرارم خزون شده بهارم

چه خنده روی لب نیست دیگه شادی ندارم

خواهر من جوون بود پر از باد خزون بود

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب