loading...

موزیک خفن

کد آهنگ پیشواز ایرانسل گمشو متین دو حنجره,دانلود آهنگ با لینک مستقیم گمشو متین دو حنجره,کد موزیک گمشو متین دو حنجره,کد پیشواز همراه اول گمشو متین دو حنجره,م

حسین بازدید : 563 دوشنبه 25 بهمن 1395


متن آهنگ گمشو متین دو حنجره www.xni3e.ir
Lyrics Music Matin 2 Hanjareh Gomsho
متن آهنگ گمشو متین دو حنجره
ترانه و شعر آهنگ گمشو متین دو حنجره
من به تو گفتم که برگرد به این خونه من به تو گفتم بیا دیوونه
اما تو رفتی و من تنها موندم تو این خونه
هر دفعه میزنه به سرم قیدتو بزنمو برم صد دفعه قیدتو زدم نمیذاره این دلم
هر دفعه میزنه به سرم قیدتو بزنمو برم صد دفعه قیدتو زدم نمیذاره این دلم
تکست آهنگ گمشو متین دو حنجره
تو منو ول کردی تنهام گذاشتی رفتی و با یه غریبه پا روی قلبه من گذاشتی


از قلبم گم شو بیرون برو که دیگه جایی پیشه من نداری گمشو بیرون
هر دفعه میزنه به سرم قیدتو بزنمو برم صد دفعه قیدتو زدم نمیذاره این دلم
هر دفعه میزنه به سرم قیدتو بزنمو برم صد دفعه قیدتو زدم نمیذاره این دلم
**


http://www.faratext.com







برچسب ها متن آهنگ گمشو متین دو حنجره www.xni3e.ir کد آهنگ پیشواز ایرانسل گمشو متین دو حنجره دانلود آهنگ با لینک مستقیم گمشو متین دو حنجره کد موزیک گمشو متین دو حنجره کد پیشواز همراه اول گمشو متین دو حنجره متن ترانه گمشو متین دو حنجره آهنگ گمشو متین دو حنجره تکست آهنگ گمشو متین دو حنجره متن آهنگ گمشو متین دو حنجره دانلود آهنگ جدید گمشو متین دو حنجره ljk jvhkiHik' [ndn دانلود آهنگ گمشو متین دو حنجره کد آهنگ گمشو متین دو حنجره دانلود موزیک ویدیو گمشو متین دو حنجره ljk Hik' [ndn دانلود آهنگ جدید گمشو متین دو حنجره بهمن ماه 1395 دانلود آهنگ گمشو متین دو حنجره کیفیت 320 دانلود ترانه گمشو متین دو حنجره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب