loading...

موزیک خفن

هنوز یار تو هستم حالیتم نیست به هیچکی دل نبستم حالیتم نیست سیاه چشمون میخوام حالمو بپرسی بشی مهمون احوالمو بپرسی نگفتی نکنه خونش خرابه ندیدنم واسش رنجو عذابه نگفتی که غریب این ولایت تموم زندگیش ن

حسین بازدید : 11 سه شنبه 16 دی 1399

هنوز یار تو هستم حالیتم نیست به هیچکی دل نبستم حالیتم نیست
سیاه چشمون میخوام حالمو بپرسی بشی مهمون احوالمو بپرسی
نگفتی نکنه خونش خرابه ندیدنم واسش رنجو عذابه
نگفتی که غریب این ولایت تموم زندگیش نقش بر آبه
تموم زندگیش نقش بر آبه
تو این غربتی که هستم دارم میمیرم حالیت نیست
بازم دستتو تو دستم میخوام بگیرم حالیت نیست
تو این غربتی که هستم دارم میمیرم حالیت نیست
بازم دستتو تو دستم میخوام بگیرم حالیت نیست
حالیت نیست حالیت نیست حالیت نیست
سیاه چشمون چرا تو نگات دیگه اون همه وفا نیست
سیاه چشمون بگو نکنه دلت دیگه پیش ما نیست
پریشونت شدم میدونی واست همه چیمو باختم
واسه دوست داشتنت طاقتم دیگه بیشتر از اینا نیست
تو این غربتی که هستم دارم میمیرم حالیت نیست
بازم دستتو تو دستم میخوام بگیرم حالیت نیست
تو این غربتی که هستم دارم میمیرم حالیت نیست
بازم دستتو تو دستم میخوام بگیرم حالیت نیست







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب