loading...

موزیک خفن

دانلود آهنگ جدید بیقرار پویا ,کد آهنگ بیقرار پویا ,آهنگ بیقرار پویا ,متن ترانه بیقرار پویا ,دانلود آهنگ با لینک مستقیم بیقرار پویا ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل بیقر

حسین بازدید : 183 جمعه 29 بهمن 1395



متن آهنگ بیقرار پویا www.xni3e.ir
Lyrics Music Pouya Bigharar
متن آهنگ بیقرار پویا
ترانه و شعر آهنگ بیقرار پویا
سر عشقت تا دمه آخر منمو یه دله خوش باور از این تنهایی که جز تو نداره هیچ کسی رو باور
میفهمم عشق یعنی چی میفهمم عشق یعنی چی
همینکه میفتی تو فالمو نمیذاری بد بشه حالمو همینکه بی اختیار هر لحظه اسم تو رو میارمو
میفهمم عشق یعنی چی , میفهمم عشق یعنی چی
بیقراره عشقم حسمو میگم سر این احساس یه آدمه دیگم
یه کاری دستم دادی که هستم چه حس خوبیه وقتی من با تو هستم
تو خالقه من باش هی نگو ای کاش بذار یه آدم عوض بشه دنیاش
کم بشه غمهاش که تویه حرفاش پشته هم نگه یکی بود خیلی دوسم داشت


تکست آهنگ بیقرار پویا
سر عشقت تا دمه آخر منمو یه دله خوش باور از این تنهایی که جز تو نداره هیچ کسی رو باور
میفهمم عشق یعنی چی میفهمم عشق یعنی چی
همینکه میفتی تو فالمو نمیذاری بد بشه حالمو همینکه بی اختیار هر لحظه اسم تو رو میارمو
میفهمم عشق یعنی چی , میفهمم عشق یعنی چی
بیقراره عشقم حسمو میگم سر این احساس یه آدمه دیگم
یه کاری دستم دادی که هستم چه حس خوبیه وقتی من با تو هستم
تو خالقه من باش هی نگو ای کاش بذار یه آدم عوض بشه دنیاش
کم بشه غمهاش که تویه حرفاش پشته هم نگه یکی بود خیلی دوسم داشت

http://www.faratext.com/







برچسب ها دانلود آهنگ جدید بیقرار پویا کد آهنگ بیقرار پویا آهنگ بیقرار پویا متن ترانه بیقرار پویا دانلود آهنگ با لینک مستقیم بیقرار پویا کد آهنگ پیشواز ایرانسل بیقرار پویا دانلود آهنگ بیقرار پویا کیفیت 320 ljk Hik' [ndn متن آهنگ بیقرار پویا کد پیشواز همراه اول بیقرار پویا دانلود آهنگ جدید بیقرار پویا بهمن ماه 1395 تکست آهنگ بیقرار پویا کد موزیک بیقرار پویا دانلود آهنگ بیقرار پویا دانلود موزیک ویدیو بیقرار پویا دانلود ترانه بیقرار پویا ljk jvhkiHik' [ndn
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب