loading...

موزیک خفن

متن آهنگ دلربا حمید هیراد Lyrics Music Hamid Hiraad Delroba ترانه و شعر آهنگ دلربا حمید هیراد ای جان عجب قد بلندی داره یارم ای جان چه گیسوی کمندی داره یارم ای جان که این دل میره واسش این دل

حسین بازدید : 9 یکشنبه 05 بهمن 1399

متن آهنگ دلربا حمید هیراد

Lyrics Music Hamid Hiraad Delroba

متن آهنگ دلربا حمید هیراد

ترانه و شعر آهنگ دلربا حمید هیراد

ای جان عجب قد بلندی داره یارم
ای جان چه گیسوی کمندی داره یارم

ای جان که این دل میره واسش
این دل میره واسش

آخ ای جان دلم میمیره واسش
ای ای جان دلم میمیره واسش

ای دلربای من شیرین ادای من
قربون تو برم الهی باوفای من

عاشق تر از دلم هیچ دلی نمیشه
به تو وابسته تر شدم دیوونتم همیشه

ای دلربای من شیرین ادای من
قربون تو برم الهی باوفای من

عاشق تر از دلم هیچ دلی نمیشه
به تو وابسته تر شدم دیوونتم همیشه

تکست آهنگ دلربا حمید هیراد

میخورد تکان رو به روی من
هندسه ی چشمانت میبرد مرا

تا خیال تو آن نگاه جذابت
ای آن نگاه جذابت

ای دلربای من شیرین ادای من
قربون تو برم الهی باوفای من

عاشق تر از دلم هیچ دلی نمیشه
به تو وابسته تر شدم دیوونتم همیشه

ای دلربای من شیرین ادای من
قربون تو برم الهی باوفای من

عاشق تر از دلم هیچ دلی نمیشه
به تو وابسته تر شدم دیوونتم همیشه

**







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب