loading...

موزیک خفن

متن آهنگ بی معرفت مصطفی هوشمند Lyrics Music Mostafa Houshmand Bi Marefat ترانه و شعر آهنگ بی معرفت مصطفی هوشمند پریشونم نمیتونم نبینمت نمیتونم ببین جونم هواتو کرده قلبم بی تو داغونم تا میزنه

حسین بازدید : 0 یکشنبه 05 بهمن 1399

متن آهنگ بی معرفت مصطفی هوشمند

Lyrics Music Mostafa Houshmand Bi Marefat

متن آهنگ بی معرفت مصطفی هوشمند

ترانه و شعر آهنگ بی معرفت مصطفی هوشمند

پریشونم نمیتونم نبینمت نمیتونم
ببین جونم هواتو کرده قلبم بی تو داغونم

تا میزنه بارون یاد تو میفتم
یادت نره دوست دارم و اول خودم گفتم

تا میزنه بارون یاد تو ‌میفتم
من رو اهنگی که دوست داشتی هنوز قفلم

چی موند ازت تنهام گذاشتی رفتی تو بی معرفت
کی فکر میکرد اون که توو روت خوب بود بهت نارو میزد
قلبی که من پای تو دادم یه شهرو عاشق میکرد

چی موند ازت تنهام گذاشتی رفتی تو بی معرفت
کی فکر میکرد اون که توو روت خوب بود بهت نارو میزد
قلبی که من پای تو دادم یه شهرو عاشق میکرد

تکست آهنگ بی معرفت مصطفی هوشمند

گذاشتی تنها منو تو آخر
دیدی عشقت چیزی نبود جز یه عادت

واسه این حرفا خیلی دیگه دیره
از هرچی عاشقیه بدجور دلم سیره

کل این شهرو هر چی که داره
هی تو رو بازم یادم میاره

کی بهت حق داد انقده بد شی
حال تو خوبه لعنتی من چی

چی موند ازت تنهام گذاشتی رفتی تو بی معرفت
کی فکر میکرد اون که توو روت خوب بود بهت نارو میزد
قلبی که من پای تو دادم یه شهرو عاشق میکرد

چی موند ازت تنهام گذاشتی رفتی تو بی معرفت
کی فکر میکرد اون که توو روت خوب بود بهت نارو میزد
قلبی که من پای تو دادم یه شهرو عاشق میکرد







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب