loading...

موزیک خفن

دانلود آهنگ جدید نا امیدم نکن پویان مختاری,آهنگ نا امیدم نکن پویان مختاری,کد موزیک نا امیدم نکن پویان مختاری,کد آهنگ نا امیدم نکن پویان مختاری,دانلود موزیک ویدی

حسین بازدید : 73 جمعه 29 بهمن 1395



متن آهنگ نا امیدم نکن پویان مختاری www.xni3e.ir
Lyrics Music Pooyan Mokhtari Na Omidam Nakon
متن آهنگ نا امیدم نکن پویان مختاری
ترانه و شعر آهنگ نا امیدم نکن پویان مختاری
منمو من تویی و حرف هر چی هست بریز دور
بشین خوب گوش کن فقط چقدر با هم خاطره داریم
لعنتی خیلی فاصله داریم قرار نبود این همه دور شیم از هم
همه چی با همون حادثه پاشید تو نمیتونستی با یکی باشی
از منطق چیزی نمیفهمه عاشق نمیگن که لالشه نمیبخشه باشه
من که همیشه باهاش خوبم تو زندگیش کاش بودم
اضافه کاری زیاد داشت ولی هرجوری بود پاش موندم آشوبم
میخواستم بسازم با تو دیدم نشد نه نرو حرف نزن نا امیدم نکن
تا فهمیدی دوست دارم هر چی بد بود با تو دیدم تهشو
میخواستم بسازم با تو دیدم نشد نه نرو حرف نزن نا امیدم نکن


تا فهمیدی دوست دارم هر چی بد بود با تو دیدم تهشو
تکست آهنگ نا امیدم نکن پویان مختاری
به خاطر کسی عوض شدم که عوضی بود اون سرفه ها از دود نبود عصبی بود
تویه خوبیاتم غرضی بود به قرآن تویه تو یه مرضی بود
یه مرضی بود که با آزار آدما آروم میشدی اون همه دشمنم نداشتی بیخودی
فکر کردی زندگی میدونه جنگه داریم مگه
به این بزنی به اون بزنی هیشکیم هیچی بهت نگه داریم مگه
به کینه تبدیل شد عشقه ما زود این دوستی از اول اشتباه بود آره اشتباه بود
چرا عاقل کنه کاری که بعد بشه داغون
میخواستم بسازم با تو دیدم نشد نه نرو حرف نزن نا امیدم نکن
تا فهمیدی دوست دارم هر چی بد بود با تو دیدم تهشو
میخواستم بسازم با تو دیدم نشد نه نرو حرف نزن نا امیدم نکن
تا فهمیدی دوست دارم هر چی بد بود با تو دیدم تهشو
تن آدمی شریفست به لباسه مارک همین ماشین زیباست نشان آدمیت
http://www.faratext.com/







برچسب ها دانلود آهنگ جدید نا امیدم نکن پویان مختاری آهنگ نا امیدم نکن پویان مختاری کد موزیک نا امیدم نکن پویان مختاری کد آهنگ نا امیدم نکن پویان مختاری دانلود موزیک ویدیو نا امیدم نکن پویان مختاری ljk Hik' [ndn متن آهنگ نا امیدم نکن پویان مختاری دانلود ترانه نا امیدم نکن پویان مختاری تکست آهنگ نا امیدم نکن پویان مختاری دانلود آهنگ جدید نا امیدم نکن پویان مختاری بهمن ماه 1395 کد آهنگ پیشواز ایرانسل نا امیدم نکن پویان مختاری کد پیشواز همراه اول نا امیدم نکن پویان مختاری متن ترانه نا امیدم نکن پویان مختاری دانلود آهنگ نا امیدم نکن پویان مختاری کیفیت 320 دانلود آهنگ نا امیدم نکن پویان مختاری دانلود آهنگ با لینک مستقیم نا امیدم نکن پویان مختاری ljk jvhkiHik' [ndn
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب