دانلود آهنگ سامی بیگی تو خوبی

Download Music Sami Beigi To Khoobi

آهنگ سامی بیگی بنام تو خوبی

خوبیات بی انتهاست میدرخشی

مثله الماس که حواسم پا به پاته

دانلود آهنگ سامی بیگی تو خوبی

متن آهنگ تو خوبی از سامی بیگی

خوبیات بی انتهاست میدرخشی

مثله الماس که حواسم پا به پاته

نفسام بند هوای خوبه خوش رنگه چشاته باله قلبم سرجاشه که فقط ماله تو باشه

برای من که دیوونه ام وجودت احتیاجه

تو خوبی منم خوبم میشم تو رو دارم آروم میشم

تو خوبی که من خوب میشم بگو که می مونی پیشم

to khoobi ke man khoob misham begoo ke mimooni pisham 

حالا که عاشقونه به پای تو نشستم دلیله بودنم باش تا وقتی زنده هستم

hala ke asheghoone be paye to neshastam dalile boodanam bash ta vaghti zende hastam

مثه یه فرار شیرین یه نفس هوای تازه تو همون عشقه قشنگی که واسه بودن نیازه

یه تمنای عجیبی حسه خوب تو رو داشتن دلت با من هماهنگه که من میخوام فدات شم

تو خوبی منم خوبم میشم تو رو دارم آروم میشم

تو خوبی که من خوب میشم بگو که می مونی پیشم

حالا که عاشقونه به پای تو نشستم دلیله بودنم باش تا وقتی زنده هستم

تو خوبی حاله من خوبه دیگه جونم تو دستاته همه دنیا حریفم نیست فدا یه تار موهاته

منم دستاتو میگیرم مسیرت میشه تقدیرم کنارم باشی میدونم هک با تو بهترینم

تو خوبی منم خوبم میشم تو رو دارم آروم میشم

تو خوبی که من خوب میشم بگو که می مونی پیشم

to khoobi ke man khoob misham begoo ke mimooni pisham 

حالا که عاشقونه به پای تو نشستم دلیله بودنم باش تا وقتی زنده هستم

hala ke asheghoone be paye to neshastam dalile boodanam bash ta vaghti zende hastam

ترانه آهنگ تو خوبی از سامی بیگی

منم دستاتو میگیرم مسیرت میشه تقدیرم کنارم باشی میدونم هک با تو بهترینم

تو خوبی منم خوبم میشم تو رو دارم آروم میشم

تو خوبی که من خوب میشم بگو که می مونی پیشم

to khoobi ke man khoob misham begoo ke mimooni pisham 

حالا که عاشقونه به پای تو نشستم دلیله بودنم باش تا وقتی زنده هستم

hala ke asheghoone be paye to neshastam dalile boodanam bash ta vaghti zende hastam