loading...

موزیک خفن

دانلود آهنگ جدید پر در میارم مرتضی مخبرنژاد بهمن ماه 1395,دانلود آهنگ پر در میارم مرتضی مخبرنژاد کیفیت 320,ljk Hik\' [ndn,تکست آهنگ پر در میارم مرتضی مخبرنژاد,دا

حسین بازدید : 103 جمعه 29 بهمن 1395





متن آهنگ پر در میارم مرتضی مخبرنژاد www.xni3e.ir
Lyrics Music Morteza Mokhber Nezhad Par Dar Miaram
متن آهنگ پر در میارم مرتضی مخبرنژاد
ترانه و شعر آهنگ پر در میارم مرتضی مخبرنژاد
پروازمو گرفت انداخت رو زمین برای آسمون قفس میساخت رو زمین
بود و نبود من باب دلش نبود چشمام دریا شد اما ساحلش نبود
خوشحال بودنش خوشحالیه منه جای پر کنارش جای خالیه منه
رفته باشه یا نباشه دلش اینجا نیست دریای دیگرونه وقتی ساحلش اینجا نیست
تا هنوز یه چند ساعت از روز مونده بیا تو دلش اگه به من عشقی هنوز مونده بیا
رفته باشه یا نباشه دلش اینجا نیست دریای دیگرونه وقتی ساحلش اینجا نیست
تا هنوز یه چند ساعت از روز مونده بیا تو دلش اگه به من عشقی هنوز مونده بیا


تکست آهنگ پر در میارم مرتضی مخبرنژاد
با اینکه عمرمو تو تنهایی سر کردم اگه هنوز بهم بگه که دوست دارم برگردم پر در میارم
از یاد میبرم چه کاری با من کرده تمومه کاراش یه طرف اگه بخواد برگرده پر در میارم
رفته باشه یا نباشه دلش اینجا نیست دریای دیگرونه وقتی ساحلش اینجا نیست
تا هنوز یه چند ساعت از روز مونده بیا تو دلش اگه به من عشقی هنوز مونده بیا
رفته باشه یا نباشه دلش اینجا نیست دریای دیگرونه وقتی ساحلش اینجا نیست
تا هنوز یه چند ساعت از روز مونده بیا تو دلش اگه به من عشقی هنوز مونده بیا

http://www.faratext.com/







برچسب ها دانلود آهنگ جدید پر در میارم مرتضی مخبرنژاد بهمن ماه 1395 دانلود آهنگ پر در میارم مرتضی مخبرنژاد کیفیت 320 ljk Hik' [ndn تکست آهنگ پر در میارم مرتضی مخبرنژاد دانلود ترانه پر در میارم مرتضی مخبرنژاد کد موزیک پر در میارم مرتضی مخبرنژاد متن آهنگ پر در میارم مرتضی مخبرنژاد کد آهنگ پیشواز ایرانسل پر در میارم مرتضی مخبرنژاد کد آهنگ پر در میارم مرتضی مخبرنژاد دانلود موزیک ویدیو پر در میارم مرتضی مخبرنژاد دانلود آهنگ پر در میارم مرتضی مخبرنژاد آهنگ پر در میارم مرتضی مخبرنژاد کد پیشواز همراه اول پر در میارم مرتضی مخبرنژاد متن ترانه پر در میارم مرتضی مخبرنژاد دانلود آهنگ با لینک مستقیم پر در میارم مرتضی مخبرنژاد دانلود آهنگ جدید پر در میارم مرتضی مخبرنژاد ljk jvhkiHik' [ndn '
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب