loading...

موزیک خفن

دانلود آهنگ جدید همه ی دنیای منی امیر مسعود بهمن ماه 1395,دانلود آهنگ با لینک مستقیم همه ی دنیای منی امیر مسعود,متن آهنگ همه ی دنیای منی امیر مسعود,آهنگ همه ی د

حسین بازدید : 37 جمعه 29 بهمن 1395



متن آهنگ همه ی دنیای منی امیر مسعود www.xni3e.ir
Lyrics Music Amir Masoud Hameye Donyaye Mani
متن آهنگ همه ی دنیای منی امیر مسعود
ترانه و شعر آهنگ همه ی دنیای منی امیر مسعود
بودنت به قشنگیه خوابه واسه من همه جوره جذابه
کی واست بی تابه کی واست بی خوابه مثه من تو رو دوست داره
پیشه من بیا دوباره بیا عشقه من بیا که فقط تو میتونی که منو
به دیوونگیم برسونی واسه من همیشه تو دل میسوزونی اگه تنها بمونم تو فقط واسم می مونی
تو همه ی دنیای منی و هر چی که میخوامو داری
حالا که تو پیشه منی با هیشکی ندارم هیچ کاری
تو همه ی دنیای منی و هر چی که میخوامو داری


حالا که تو پیشه منی با هیشکی ندارم هیچ کاری
تکست آهنگ همه ی دنیای منی امیر مسعود
تا دنیا دنیا باشه من به احساسه تو درگیرم حتی واسه برای تو مردن من ازت اجازه میگیرم
تا دنیا دنیا باشه من تو رو تنها نمیذارم به هوای تو دلم میره تو که نیستی دلشوره دارم
بیا عشقه من بیا که فقط تو میتونی که منو
به دیوونگیم برسونی واسه من همیشه تو دل میسوزونی اگه تنها بمونم تو فقط واسم می مونی
تو همه ی دنیای منی و هر چی که میخوامو داری
حالا که تو پیشه منی با هیشکی ندارم هیچ کاری
تو همه ی دنیای منی و هر چی که میخوامو داری
حالا که تو پیشه منی با هیشکی ندارم هیچ کاری

http://www.faratext.com/







برچسب ها دانلود آهنگ جدید همه ی دنیای منی امیر مسعود بهمن ماه 1395 دانلود آهنگ با لینک مستقیم همه ی دنیای منی امیر مسعود متن آهنگ همه ی دنیای منی امیر مسعود آهنگ همه ی دنیای منی امیر مسعود ljk Hik' [ndn کد موزیک همه ی دنیای منی امیر مسعود دانلود ترانه همه ی دنیای منی امیر مسعود متن ترانه همه ی دنیای منی امیر مسعود کد پیشواز همراه اول همه ی دنیای منی امیر مسعود تکست آهنگ همه ی دنیای منی امیر مسعود کد آهنگ همه ی دنیای منی امیر مسعود دانلود موزیک ویدیو همه ی دنیای منی امیر مسعود دانلود آهنگ جدید همه ی دنیای منی امیر مسعود دانلود آهنگ همه ی دنیای منی امیر مسعود کیفیت 320 دانلود آهنگ همه ی دنیای منی امیر مسعود کد آهنگ پیشواز ایرانسل همه ی دنیای منی امیر مسعود ljk jvhkiHik' [ndn
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب