loading...

موزیک خفن

دانلود آهنگ عشق حاد مجتبی دربیدی,دانلود موزیک ویدیو عشق حاد مجتبی دربیدی,ljk Hik\' [ndn,دانلود آهنگ جدید عشق حاد مجتبی دربیدی بهمن ماه 1395,متن آهنگ عشق حاد مجتب

حسین بازدید : 61 جمعه 29 بهمن 1395


متن آهنگ عشق حاد مجتبی دربیدی www.xni3e.ir
Lyrics Music Mojtaba Dorbidi Eshghe Haad
متن آهنگ عشق حاد مجتبی دربیدی
ترانه و شعر آهنگ عشق حاد مجتبی دربیدی
به تو احتیاج نه اعتیاد دارم به تو عشقه حاد نه اعتقاد دارم اعتقاد دارم
به تو احتیاج نه اعتیاد دارم به تو عشقه حاد نه اعتقاد دارم اعتقاد دارم
تو خیالم با تو رویامو میسازم بی تو من درگیرم دنیامو میبازم
تو خیالم با تو رویامو میسازم بی تو من درگیرم دنیامو میبازم
در جریانی که زندگیمی همه چیمی همه چیمی
در جریانی که من باهاتم هم صداتم هم صداتم
تو خلاصه ی یه دنیایی مثله رویایی مثله رویایی
یه غم جا مونده تو سینه نمیشینه نمیشینه
بگو تو منو تو با همیم همیشه کسی مثله تو که نمیشه تو صدام بزنی چی میشه


منو تو با هم هم صداییم غریبیم ولی آشناییم ماها عاشقه قصه هاییم
تکست آهنگ عشق حاد مجتبی دربیدی
در جریانی که زندگیمی همه چیمی همه چیمی
در جریانی که من باهاتم هم صداتم هم صداتم
تو خلاصه ی یه دنیایی مثله رویایی مثله رویایی
یه غم جا مونده تو سینه نمیشینه نمیشینه
بگو تو منو تو با همیم همیشه کسی مثله تو که نمیشه تو صدام بزنی چی میشه
منو تو با هم هم صداییم غریبیم ولی آشناییم ماها عاشقه قصه هاییم

http://www.faratext.com/













برچسب ها دانلود آهنگ عشق حاد مجتبی دربیدی دانلود موزیک ویدیو عشق حاد مجتبی دربیدی ljk Hik' [ndn دانلود آهنگ جدید عشق حاد مجتبی دربیدی بهمن ماه 1395 متن آهنگ عشق حاد مجتبی دربیدی کد موزیک عشق حاد مجتبی دربیدی دانلود آهنگ عشق حاد مجتبی دربیدی کیفیت 320 کد پیشواز همراه اول عشق حاد مجتبی دربیدی کد آهنگ عشق حاد مجتبی دربیدی دانلود ترانه عشق حاد مجتبی دربیدی متن ترانه عشق حاد مجتبی دربیدی دانلود آهنگ با لینک مستقیم عشق حاد مجتبی دربیدی دانلود آهنگ جدید عشق حاد مجتبی دربیدی آهنگ عشق حاد مجتبی دربیدی تکست آهنگ عشق حاد مجتبی دربیدی کد آهنگ پیشواز ایرانسل عشق حاد مجتبی دربیدی ljk jvhkiHik' [ndn
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب