loading...

موزیک خفن

آهنگ آخر خط سعید کرمانیسعید کرمانیبهزاد فاشیستنازنینم من همیشهواسه چشمات میخونممیدونی که بی بهونهپای عشقت میمونمدوست داری که عاشقونه تو دلت عشقو بشونمشک نکن به من بی تردیدپای عشقت میمونماگه باز میخوای

حسین بازدید : 17 پنجشنبه 14 اسفند 1399

آهنگ آخر خط سعید کرمانی


سعید کرمانی
بهزاد فاشیست
نازنینم من همیشه
واسه چشمات میخونم
میدونی که بی بهونه
پای عشقت میمونم
دوست داری که عاشقونه
تو دلت عشقو بشونم
شک نکن به من بی تردید
پای عشقت میمونم
اگه باز میخوای اشک منو در بیاری
یا که باز میخوای منو سر کار بزاری
باید مثل اشک بیای تو چشام بباری
تو دلم بمونی ونشی تو فراری
-شبا همیشه بیدارم
آره بدون همیشه بی تابم
توی آسمون چشات چند تا ستاره میزارم
وقتی نیستی آروم میشم با صدای گیتارم
اگه تو هم میگفتی هم نه من باز ادامه میدادم
آره تورو میخواستمت خوب همینجوری

نمیشد سر قرارای باری نپیچونی
کی میاد توی تنهاییهات به تو سر بزنه
چی میگی این دل توئه که به من ضربه زده
انقدر خوشگلی که دور تو صد تا نظره
روزایی بود که میدادم واست صد تا صدقه
آرزوم اینه ببینم همیشه خوشبختیتو
نشد زنگ بزنم نباشم پشت خطیتو
اینو بدون رابطه ی دلم دیگه زیاد
شده با دل تو باید بمیره دیو سیاه
من تنهایی میمیرم خدایی دیره بیا
که وقتی کنارمی تو کم میشه تیرگی ها
همه حرف من همینه که تورو بدست بیارم
بگذرم از هر چی دارم یا از هر چی ندارم
بی کسی هم بازیم شد تو شبای بی قراری
هم نفس کنار من باش تو با من ترسی نداری
-آرزوم اینه ببینم تو نگات جور عشقو باز
ولی مسیرای من همیشه کور واشتباست
خورده به بن بست مرگه یه فرصت
انقدر دست وپا میزنم تا جایی که عمق هست
توی ترافیک دلت موندم چه بی هوس
ولی چرا نگات به من سرد بودو بی هدف
آخه چرا به من گفتی برو آخر سر
آخر خط میخوای به من پا نده مرگ
همه حرف من همینه که تورو بدست بیارم
بگذرم از هر چی دارم یا از هر چی ندارم
بی کسی هم بازیم شد تو شبای بی قراری
هم نفس کنار من باش تو با من ترسی نداری







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب