loading...

موزیک خفن

آهنگ آدمای بد سعید کرمانیدیگه آدما مث قدیم نمیشنمیخوان که با بدی خوبا رو بپیچنهمیشه سدی میبندن پیش پاهااااچون میخوان که من با اونا یکی شمیه روزی از یه کوچه گذر میکردمتوی خلوت خودم سفر میکردمکه رسیدم ب

حسین بازدید : 0 پنجشنبه 14 اسفند 1399

آهنگ آدمای بد سعید کرمانی


دیگه آدما مث قدیم نمیشن
میخوان که با بدی خوبا رو بپیچن
همیشه سدی میبندن پیش پاهاااا
چون میخوان که من با اونا یکی شم
یه روزی از یه کوچه گذر میکردم
توی خلوت خودم سفر میکردم
که رسیدم به یکی مثال حوااااا
که خیال کردم دارم خواب میبینم یا که رو ابرااام
دو سه روز گذشت دیدم که بد جور عاشقش شدم

توی رگهای تنش نبض دقایقش شدم
اون میخواد بازی کنه با قلب خستم میدونی
نمیدونست که من از دنیا شکستم میدونی
چطوری دلش میاد با دل من بازی کنه
که یه روز مجبور بشه کلاهشو قاضی کنه
اون میگه عاشقتم ولی دروغه به خداااااا
دلشم مث یه دنیا شلوغه به خداااااااا







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب