loading...

موزیک خفن

آهنگ آقای الف سعید اظهری - تکست موزیک از بدترین خاطره ها به خاطر تو رد شدماونقده خوب دیدم ازت که با یه دنیا بد شدمبا دستای تو پا گرفت دوباره عاشقی مابه تو رسیدم بعد از اون بالا و پایین شدنا نداشتنت

حسین بازدید : 3 پنجشنبه 14 اسفند 1399

آهنگ آقای الف سعید اظهری - تکست موزیک

از بدترین خاطره ها به خاطر تو رد شدم
اونقده خوب دیدم ازت که با یه دنیا بد شدم
با دستای تو پا گرفت دوباره عاشقی ما
به تو رسیدم بعد از اون بالا و پایین شدنا


نداشتنت تو زندگیم برام درد کمی نبود
نه اینکه تو نبودی و نه اینکه من ندیدمت
حواس پرت من نذاشت دوست دارم بگم بهت

تمومه زندگیم اینه که تو تو زندگی هستی
تموم می شد برام دنیا اگه چشماتو میبستی
تمومه زندگیم اینه که تو تو زندگی هستی
تموم می شد برام دنیا اگه چشماتو میبستی

♫♫♫

من به تو مدیونمو بس زیباترین باور ما
می ارزه که خراب کنم پُل های پشت سرمو
ارزش نداره غیر تو از هیچکسی خواهش کنم
دوست ندارم عشقیو جز عشق تو با ارزش کنم
تو بودی و غمی نبود لحظه ی مبهمی نبود
نداشتنت تو زندگیم برام درد کمی نبود
نه اینکه تو نبودی و نه اینکه من ندیدمت
حواس پرت من نذاشت دوست دارم بگم بهت

تمومه زندگیم اینه که تو تو زندگی هستی
تموم می شد برام دنیا اگه چشماتو میبستی
تمومه زندگیم اینه که تو تو زندگی هستی
تموم می شد برام دنیا اگه چشماتو میبستی

ترانه سرا : علی بحرینی







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب