loading...

موزیک خفن

آهنگ بازنده سعید محمدیچن روزیه شروع شده شمارش معکوس منمی خوام بهت نشون بدم چه جوریه جدا شدنخیلی دلت می خواس که منجا بزنم به سادگیبری که بازنده بشمتو سختیهای زندگیخیلی دلت میخواس که بشکنماز تو و از نگا

حسین بازدید : 19 پنجشنبه 14 اسفند 1399

آهنگ بازنده سعید محمدی

چن روزیه شروع شده شمارش معکوس من
می خوام بهت نشون بدم چه جوریه جدا شدن
خیلی دلت می خواس که من
جا بزنم به سادگی
بری که بازنده بشم
تو سختیهای زندگی

خیلی دلت میخواس که بشکنم
از تو و از نگات دل بکنم
خیلی دلت می خواس نشون بدی
تا آخر این قصه بازنده منم
خیلی دلت میخواس که بشکنم
از تو و از نگات دل بکنم
خیلی دلت می خواس نشون بدی
تا آخر این قصه بازنده منم

من چی بودم یه ساده دل
اونکه شبیه آینه بود
کسی که با اشاره ای
مال تو بود خودش نبود
نخواستی تو من چی بگم
دلت رفیق ما نبود
یه همصدا می خواستمو
صدای تو صدا نبود

خیلی دلت میخواس که بشکنم
از تو و از نگات دل بکنم
خیلی دلت می خواس نشون بدی
تا آخر این قصه بازنده منم

یه همسفر یه همقدم
برای فتح غصه ها
همه بخاطر تو بود
نشد بشه قسمت ما
وفا نبود تو مسلکت
مرام تو دورنگی بود
اون دل بی محبتت
جای یه قلب سنگی بود

خیلی دلت میخواس که بشکنم
از تو و از نگات دل بکنم
خیلی دلت می خواس نشون بدی
تا آخر این قصه بازنده منم








اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب