loading...

موزیک خفن

آهنگ بازنده عشق سعید کرمانیتو آخه واسه ی من چی گذاشتیکه دلو بردی و میگی دیگه باختیمن شدم غرق این عشق که دیگه گیر توئهنمی شه جلوی دلو گرفت چون میره خودشمن با تو بودم تو منو نمی دیدیدارم می میرم چرا دست

حسین بازدید : 7 پنجشنبه 14 اسفند 1399

آهنگ بازنده عشق سعید کرمانی


تو آخه واسه ی من چی گذاشتی
که دلو بردی و میگی دیگه باختی
من شدم غرق این عشق که دیگه گیر توئه
نمی شه جلوی دلو گرفت چون میره خودش
من با تو بودم تو منو نمی دیدی
دارم می میرم چرا دستمو نمی گیری
عشقت تو دل من طرح خزونو ساخت
دل تو, تو این بازی خوب بهارو باخت

(حامی)
صدای بارون تو خیابون تو رو یادم میاره
بارون میاره و همیشه بازم می باره
تو داری میگی که این عشق واسم زیاده
دنبالتم میام حتی اگه باشم پیاده
بدون دنبالتم تو کجایی پس
یه کم فکر کن ببین اصلا خدایی هست
تو هم گفتی نه دل من سریع شکست

تو هوسو از من می خواستی همین و بس
من دوباره می خوام با چشات صمیمی شم
پس وقت و تلف نکن بیا سریعپیشم
من دارم می خونم واسه تو از دلم
از من نخواه که دلتو به تو پس بدم
اگه دلو ببری بگیری دست من
منم صادقانه به تو میگم اصل حرف
منم به عشقت نمی زنم دست رد
که تو هم بیای پیشم بشین وصل به هم

تو آخه واسه ی من چی گذاشتی
که دلو بردی و می گی دیگه باختی
من شدم غرق این عشق که دیگه گیر توئه
نمی شه جلوی دلو گرفت چون میره خودش

منبع:







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب