loading...

موزیک خفن

آهنگ بازیچه بابی لورد و سعید کرمانیآها آها آهامن و تو فاصله داریم دوریم از هم بی قراریممن و تو یا که این دلبازیچه ی روزگاریممن و تو من و تو (بابی لورد)نمیدونم که چه طور شدروزگار تو رو گرفت برداین دل ع

حسین بازدید : 11 پنجشنبه 14 اسفند 1399

آهنگ بازیچه بابی لورد و سعید کرمانی



آها آها آها
من و تو فاصله داریم
دوریم از هم بی قراریم
من و تو یا که این دل
بازیچه ی روزگاریم
من و تو
من و تو

(بابی لورد)
نمیدونم که چه طور شد
روزگار تو رو گرفت برد
این دل عاشق و بی کس
تو نبود تو ترک خورد

(سعید)
تا که خواستم دل ببازم
باز کردی پر پرواز
حالا من موندم و بارون
توی چشمام با یه آواز


(بابی)
وقتی که رفتی عزیزم
قلب عاشقم می ترسید
اون صلیب عشق و احساس

(سعید)
توی دست من می لرزید
می لرزیــــد

(بابی)
تو بودی زیباییه زندگی من
می دونم که شدی اسیر رفتن

(سعید)
آره دنیا بود که تورو ازم گرفت
وقتی رفتی آسمونو غم گــــــرفت

(بابی)
سرنوشت من و تو شده جدایــــــی
ولی باز برای قلبم تو یه قطره از خدایـــــی

(سعید)
شاید این که با تو هستم یه خیال
ولی باز برای این دل همینم خیلی زیـــاده
همینم خیلی زیاده
ناو ناو نا نا نا
ناو ناو نا نا نا
نا ناو نا نا نا نا
هو هو







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب