loading...

موزیک خفن

آهنگ مستم حامد سونگرمیه دستاتو نگیرازین دل خسته ی مناسمتو فریاد می زنناین لبهای بسته ی منبی تو یه لحظمو ببیندیگه دارم کم می یارممی دونی جز دیدن تومن آرزویی ندارممی دونی که چشم برات هستمبیا که ازین دور

حسین بازدید : 0 جمعه 15 اسفند 1399

آهنگ مستم حامد سون

گرمیه دستاتو نگیر
ازین دل خسته ی من
اسمتو فریاد می زنن
این لبهای بسته ی من
بی تو یه لحظمو ببین
دیگه دارم کم می یارم
می دونی جز دیدن تو
من آرزویی ندارم
می دونی که چشم برات هستم
بیا که ازین دوری خستم
آره من به عشق تو مستم
می دونی که دل به تو بستم
اگه هر لحظه و هر روزم
دارم از عشق تو می سوزم

خاطراتت شده پادوزم
می دونی به یادتم هنوزم
گرمیه دستاتو نگیر
ازین دل خسته ی من
اسمتو فریاد می زنن
این لبهای بسته ی من
بی تو یه لحظمو ببین
دیگه دارم کم می یارم
می دونی جز دیدن تو
من آرزویی ندارم
می دونی که چشم برات هستم
بیا که ازین دوری خستم
آره من به عشق تو مستم
می دونی که دل به تو بستم
اگه هر لحظه و هر روزم
دارم از عشق تو می سوزم
خاطراتت شده پادوزم
می دونی به یادتم هنوزم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب