loading...

موزیک خفن

آهنگ نگاه حامد سوننگات می کردم چه عاشقونهصدات می کردم چه بی بهونهدلم می خونه چه صادقونهکه تا قیامت پیشت می مونهچشام می گفتن از پشت شیشهعاشقی مثل من پیدا نمی شهچشمای نازت ، صدای سازتدیوونه کرده ، منو ن

حسین بازدید : 39 جمعه 15 اسفند 1399

آهنگ نگاه حامد سون

نگات می کردم چه عاشقونه
صدات می کردم چه بی بهونه
دلم می خونه چه صادقونه
که تا قیامت پیشت می مونه
چشام می گفتن از پشت شیشه
عاشقی مثل من پیدا نمی شه
چشمای نازت ، صدای سازت
دیوونه کرده ، منو نگاهت
عشقت چه ساده نشست به قلبم
سوخت از نگاهت این دل سردم
می ترسم آخر بری زِ پیشم
وای که از دوریت دیوونه می شم
نگات می کردم چه عاشقونه
صدات می کردم چه بی بهونهدلم می خونه چه صادقونه
که تا قیامت پیشت می مونه
چشام می گفتن از پشت شیشه
عاشقی مثل من پیدا نمی شه
چشمای نازت ، صدای سازت
دیوونه کرده ، منو نگاهت







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب