loading...

موزیک خفن

تکست آهنگ تو فکرتم شیث رضایی ,دانلود آهنگ جدید تو فکرتم شیث رضایی ,دانلود آهنگ تو فکرتم شیث رضایی ,دانلود آهنگ جدید تو فکرتم شیث رضایی بهمن ماه 1395,دانلود آهن

حسین بازدید : 81 جمعه 29 بهمن 1395


متن آهنگ تو فکرتم شیث رضایی www.xni3e.ir
Lyrics Music Sheys Rezaei To Fekretam
متن آهنگ تو فکرتم شیث رضایی
ترانه و شعر آهنگ تو فکرتم شیث رضایی
باز منو دلواپسی دوری از قلبت دوباره فکر تو دنیامو درگیر کرد
تو یه روز عاشقه من بودی و امروز راست بگو قلبت کجا گیر کرد
وقتی نیستی قلبم از یه دنیا سیره دلم از تنهایی تو خونه میگیره
وقتی نیستی دستامو به کی بسپرم تو بیا برگرد من دوست دارم
تو قلبمی ولی تو دوستم نداشتی ته قلبت یکمی یه ماه باز تو قلبمی
تو فکرتم روزگار با اینکه از حالو هوات گرفتتم اما باز تو فکرتم
تو قلبمی ولی تو دوستم نداشتی ته قلبت یکمی یه ماه باز تو قلبمی
تو فکرتم روزگار با اینکه از حالو هوات گرفتتم اما باز تو فکرتم


تکست آهنگ تو فکرتم شیث رضایی
باز منو دلتنگیای وقت و بی وقتم منو چشمای خیسی که بی تو آروم نیست
جز تو و عکسی که تو قاب از تو جا مونده دیگه چیز تازه ای رو به روم نیست
وقتی نیستی قلبم از یه دنیا سیره دلم از تنهایی تو خونه میگیره
وقتی نیستی دستامو به کی بسپرم تو بیا برگرد من دوست دارم
تو قلبمی ولی تو دوستم نداشتی ته قلبت یکمی یه ماه باز تو قلبمی
تو فکرتم روزگار با اینکه از حالو هوات گرفتتم اما باز تو فکرتم
تو قلبمی ولی تو دوستم نداشتی ته قلبت یکمی یه ماه باز تو قلبمی
تو فکرتم روزگار با اینکه از حالو هوات گرفتتم اما باز تو فکرتم



http://www.faratext.com/







برچسب ها تکست آهنگ تو فکرتم شیث رضایی دانلود آهنگ جدید تو فکرتم شیث رضایی دانلود آهنگ تو فکرتم شیث رضایی دانلود آهنگ جدید تو فکرتم شیث رضایی بهمن ماه 1395 دانلود آهنگ با لینک مستقیم تو فکرتم شیث رضایی ljk Hik' [ndn کد آهنگ پیشواز ایرانسل تو فکرتم شیث رضایی کد موزیک تو فکرتم شیث رضایی کد پیشواز همراه اول تو فکرتم شیث رضایی دانلود آهنگ تو فکرتم شیث رضایی کیفیت 320 متن ترانه تو فکرتم شیث رضایی کد آهنگ تو فکرتم شیث رضایی متن آهنگ تو فکرتم شیث رضایی آهنگ تو فکرتم شیث رضایی دانلود موزیک ویدیو تو فکرتم شیث رضایی دانلود ترانه تو فکرتم شیث رضایی ljk jvhkiHik' [ndn
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب